התקנת כיריים גז
Credit: Pixabay.com

ישנם דברים בבית, במיוחד כל מה שקשור לתשתיות, שאנחנו לא ממש שמים לב לקיומם ולוקחים אותם כמובנים מאליהם עד שיש בהם תקלה. תקלה בתשתיות מקפיצה את כל הבית ומשבשת בבת אחת את שגרת החיים. אחד מסוגי התשתיות שאנו משתמשים בהן לא מעט במיוחד במטבח (אך לא רק) הוא גז. גז בישול הוא חומר שצריך לדעת איך לעבוד ולהתעסק איתו. לכן, כל מה שקשור בגז, בין אם זה התקנת כיריים גז, התקנת מחמם מים בגז או תיקון של אחד מהם מחייב עבודה של טכנאי גז מוסמך. איך למצוא את הטכנאי הנכון שאפשר לסמוך עליו?

לא לפחד לראות תעודות

עם גז אין חוכמות. עבודה לא נכונה איתו לא רק תביא לכך שהכיריים לא יתוקנו אלא יכולה להוות סכנה של ממש. לכן, קודם כל אל תחשבו שאתם יכולים לחסוך מציאת טכנאי כיריים ולעשות את העבודה לבד. גם אם יש לכם ידיים טובות ואתם יודעים קצת מעבר להחלפת נורה, עם גז אל תתעסקו. זהו חומר שצריך להכיר היטב ולדעת מהן הסכנות ואיך מונעים אותן. חפשו טכנאי שיהיה מורשה ומוסמך באופן רשמי. עבודה עם אבא במשך מספר שנים לא מספיקה. אמנם היא נותנת מיומנות וניסיון אך לא מחליפה ידע מקצועי והכשרה פורמלית. אל תחששו ובקשו לראות תעודות המאשרות שאכן זהו טכנאי מוסמך. מעבר לכך בדקו גם מהו הניסיון ועדיף לחפש המלצות.

טכנאי מקומי שיהיה זמין

מעבר לניסיון המקצועי חשובה גם הזמינות. חפשו טכנאי שיהיה זמין ויוכל להגיע במהירות. כדאי שהטכנאי יהיה מהאזור שלכם. אם אתם מחיפה או הקריות למשל חפשו טכנאי גז בחיפה. לא מדובר כאן רק על הגעה מהירה אלא גם היכרות טובה יותר עם מערכת הגז העירונית, איך היא בנויה, היכרות טובה יותר עם הבתים. בכל עיר ישנם הבדלים בין מבנה ומיקום מערכת הגז כך שטכנאי מקומי, בנוסף להיותו מקצועי ומוסמך, הוא יתרון. ירון משה הוא טכנאי גז מוסמך ומורשה בחיפה והצפון העוסק בתחום מעל עשרים שנה. הוא מבצע כל עבודה הקשורה לגז כמו התקנת כיריים, התקנת מחמם מים בגז ותיקון כל אחד מהם, בדיקת מערכת הגז המרכזית בבניין ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here