לא מתפשרים על בטיחות במקום העבודה
מקור pixabay

כולנו כבר יודעים כי משמעותה של רמת בטיחות גבוהה במקום העבודה היא בשמירה על רכוש וחיי אדם גם יחד. חשוב לציין כי לא ניתן יהיה להקל ראש בנושא, וכי החוק בישראל מחייב כל ארגון ובית עסק לנקוט בצעדים מסוימים על מנת להבטיח את רמת הבטיחות הנחוצה לשם המשך פעילות הארגון בצורה בטיחותית ויעילה במיוחד. המשיכו לקרוא וגלו את הנקודות החשובות שכדאי יהיה להתייחס אליהן בעת שדרוג מערך הבטיחות בארגון. 

חשוב לציין כי האחריות על בטיחות הארגון חלה על המעסיק. כך שיהיה עליכם לוודא כי גם בית העסק שלכם כולל את המענה המקצועי והאיכותי ביותר לכל צרכי הבטיחות של המקום. הדרך היעילה ביותר לוודא כי הכל פועל כשורה וכי נשמרת רמת בטיחות גבוהה בארגון בכל עת עוברת בפניה אל יועץ בטיחות מקצועי ומיומן. את שירותיו של איש מקצוע זה, אשר יגדיר את גורמי הסיכון ומפגעי הבטיחות ויתאים עבורם את המענה המדויק, ניתן יהיה לקבל מידיה של חברת "ליאור בטיחות" אשר מתמחה במתן שירותי ייעוץ והדרכה בכל תחומי הבטיחות בעבודה ומעמידה את שירותיה המקצועיים לרשותכם. 

הערכה ובקרה של סיכונים בארגון

בקרה ושדרוג של מערך הבטיחות של ארגונכם מחייב בהשלמתו של סקר סיכונים. זהו למעשה כלי ניהולי אשר מזהה את כל הסיכונים הפוטנציאליים בארגון ומתאים עבורם את המענה האיכותי והמוביל בתחום. במסגרת הסקר מתבצעים ניתוחי סיכונים בתהליכים ובמשימות שונות ונערכות פעולות יזומות לאיתור של מפגעי בטיחות. שירות זה מוענק על ידי המקצוענים בתחום ומאפשר את התאמת הפתרונות והמענה הבטיחותי המתקדם ביותר עבור כל בעיה שמתגלה או עשויה להעמיד אתכם ואת צוות העובדים וההנהלה שלכם בסכנה. 

הדרכות בטיחות מקצועיות

חשוב לציין כי שמירה על מערך הבטיחות בארגון חייבת לכלול התייחסות גם להדרכות לעובדים. בכך למעשה ניתן יהיה להבטיח את העובדה כי הצוות מכיר את פגעי הבטיחות ויודע כיצד יהיה עליו להתמודד בשעה שנתקל בהם. הדרכות עבודה בגובה, לדוגמא, מהוות את סוג ההדרכות החיוניות לכל אדם אשר עומד בפני ביצוע עבודה בגובה של מעל 2 מטרים, ולא ניתן יהיה לוותר עליה מפני שמכשירה את האדם לסוג העבודה שעתיד לבצע. 

הבטיחו את קבלת הליווי והסיוע המקצועי ביותר לשם שדרוג רמת הבטיחות במקום העבודה וצרו קשר עם "ליאור בטיחות" כבר היום באתר או בטלפון 058-7886903

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here