לפני שאתם מתקינים מזגן: כך עושים את זה נכון

מזגן מיני מרכזי ומערכות VRF הם פתרונות נהדרים למיזוג ולקירור הבית בימים הלוהטים, ויש מהם בשפע במדינה חמה כמו שלנו. עם זאת, תכנון לקוי והתקנה שאיננה איכותית עשויים להסב נזקים כבדים ולהוביל לעלויות גבוהות ובלתי צפויות. אם כן, כשאתם מתייעצים עם המומחים באשר לפתרון המיזוג המתאים לדירה או למשרד שלכם, כדאי לעצור ולוודא שגם ההתקנה תתבצע באופן מקצועי ומדויק לא פחות, כדי שתיהנו מתוצאה מצוינת לאורך זמן.

התקנה מקצועית מתחילה בתכנון מדויק

תכנון יסודי ומעמיק הוא כלל מפתח, ולפני התקנת מזגן מיני מרכזי כדאי לוודא כי מוצגות לפניכם תכניות ברורות ומפורטות. כך תוכלו להבין היכן יוצבו היחידות השונות, איפה יתפרשו הצינורות הדרושים ואיך בכלל ייראו החללים המרכזיים בבית עם סיום ההתקנה. בשלב הזה נבחר גם את המיקום המדויק לצורך התקנתו של המזגן, זה שאחראי לקרר, לחמם ולפזר את האוויר. לבחירה זו יש השפעה רבה גם על עיצוב הבית, גם על הגישה הנוחה אל המיזוג (לצורך ניקוי הפילטרים) וגם על האופן שבו המערכת תפעל ותשפיע על הטמפרטורה בכל רחבי הבית. התכנון המדויק וההתקנה המקצועית של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ יאפשרו לכם לעשות את זה בצורה טובה ונכונה כבר מתחילת הדרך, בלי טעויות מיותרות.

התקנה אידאלית נראית אסתטית

בין אם תבחרו מזגן VRF, מיני מרכזי או כל פתרון מיזוג אחר, אחת השאלות החשובות היא שאלה אסתטית שמופיעה באופן דרמטי על מראה הבית ועל החדרים השונים. כולנו זוכרים את המזגנים הגדולים מהעבר, אלה שפגעו במראה האסתטי של הסלון ובאופן כללי נראו מגושמים למדי. היום התמונה שונה למדי ובהתקנה מקצועית וטובה אפשר להימנע לחלוטין מהצבתו של מזגן במרכז מרחב האירוח או חדר השינה שלכם. עם תקרה דקורטיבית ועבודה מיומנת של אנשי מקצוע מנוסים, תוכלו ליהנות מאוויר נעים וטמפרטורה מושלמת בכל עונה, וגם מעיצוב נעים ומזמין.

בדיקת תקינות ההתקנה

אחרי התכנון וההתקנה הגיע הרגע שבו נוודא שהכול עובד בדיוק לפי התוכניות, וזה השלב שבו נבצע בדיקה יסודית כדי להבטיח מערכת תקינה שפועלת כהלכה. הצוות של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ יבצע את כל הבדיקות הדרושות כדי לאתר כל בעיה שעלולה להתעורר, כדי שתוכלו ליהנות ממיזוג האוויר גם בעוד כמה שנים טובות. להתקנת פתרון המיזוג האידאלי עבורכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה כבר עכשיו בטלפון 03-9624446.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here