לפעול באחריות – ולשמור על כללי הזהירות

ענף הבנייה בארץ הולך וצובר תאוצה, כאשר היכן שלא נביט – נראה מבנים חדשים הולכים וקורמים עור וגידים. על מנת להשלים את מלאכת הבניה כראוי, יש להקפיד על ביצוע מספר פעולות מרכזיות; פעולות הנוגעות לתחום הבטיחות, הקונסטרוקציה והנגישות. בשלב מכריע זה, יש לפנות אל חברה מקצועית המתמחה בנושאים אלו ולהתחיל בתהליך העבודה. בהצלחה!

בין אם מדובר בבניין מגורים, מבנה מסחרי או שמא מדובר בנכס מסוג אחר, על מנת לנהל את תהליך הבניה כהלכה – יש ליצור קשר עם חברה מהמעלה הראשונה. חברת מגן הנדסה מבצעת, בין היתר, בדיקת קונסטרוקציה, מציעה שירותי יעוץ נגישות ובטיחות אש ועוד. שירותים אלו מספקים מענה מקיף על צרכי הלקוח – מתוך ראייה כוללת ומרשימה. כמו כן, חברה מובילה זו מלווה את תהליך העבודה תוך סיוע בהוצאת כל האישורים. זאת ועוד, כאשר צוות המומחים של החברה עומד בלוחות הזמנים ומציע יחס אישי ואדיב ללקוחות.

שירותיו החשובים של יועץ בטיחות

תפקידו של יועץ בטיחות הינו משמעותי ביותר, שכן הוא מסייע ללקוחותיו ומבצע הערכה מקצועית על בטיחות הנכס. בין אם מדובר בשמירה על בטיחות מוסדות חינוך, מוסדות ציבור או מבנים אחרים – יועץ הבטיחות יבחן את יציבות המבנים ויעביר הנחיות לעובדים השונים.

בנוסף, ניתן להסתייע במומחה זה גם לצורך שמירה והסברה על בטיחות אש. במילים אחרות, ובכדי שאתם והעובדים שלכם תוכלו להתנהל ביום-יום באופן האחראי ביותר, מומלץ לפנות אל יועץ בטיחות אש, ולעבור הדרכות בנושא. כך, בסיום ההדרכה, תדעו כיצד להתנהג במקרים של שריפה או מקרי קיצון אחרים. כמו כן, יועץ זה יגדיר את יציאות החירום במבנה ויתקין את השילוט המתאים ברחבי הנכס.

להיעזר בשירות של המומחים

לצד שמירה על הבטיחות בנכס, אנו נדרשים גם להקפיד על רמת נגישות גבוהה. על מנת לבצע את ההתאמות הנדרשות על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל יועץ נגישות, מטעמה של חברת מגן הנדסה. בין אם מדובר בבן אדם עיוור, חרש או אדם המרותק לכיסא גלגלים – התאמות אלו יסייעו להם כהלכה בהתניידות במבנה. הצוות של מגן הנדסה יסייע לכם שלב אחר שלב – תוך קשר רצוף וייעוץ מקצועי. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-7606566

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here