מדוע מומלץ להוסיף יחידת דיור בבניה קלה

אחד היתרונות של בניה קלה הוא הבניה המהירה והמחיר הזול בניגוד לבנייה הרגילה. כאשר יש לכם בדירה שטחים לא מנוצלים כמו מרתפים, עליות גג במקום ששטחים אלו יעמדו ללא שימוש תוכלו לנצל אותם לבניית יחידות דיור ולהרוויח כסף, בניה של יחידת דיור על שטח קיים אינה צריכה השקעה מיוחדת. השטח כבר קיים ורק נותר לבנות את היחידה ולעצב. כדאי לכם לבצע את הבנייה באמצעות הבנייה הקלה, ויש חשיבות רבה גם בבניה הזאת לבחור קבלן מוסמך. אצלנו באיזקון בניה קלה מתמחים בכל סוגי הבנייה הקלה, וכן בעלי ניסיון רב ומשתמשים בחומרים הטובים ביותר ובציוד החדש ביותר מעסיקים רק עובדים  שעברו הכשרה לבנייה קלה וזמינים בכל הארץ.

אז למה מומלץ להוסיף יחידת דיור בבניה קלה?

זמן בנייה קצר

אחד היתרונות של הבניה הקלה הוא זמן הבנייה הקצר, מכיוון ששטח הבנייה כבר קיים תוספת הבנייה היא בקלות. בבניה רגילה משתמשים במלט ובטון הגורם לזמן רב של הבנייה, ואילו בבניה קלה משתמשים בחומרים קלים כמו עץ ואלומיניום למשל, וכן ניתן לבנות בשיטה זאת גם במרפסות ובעליות גג.

שמירה על איכות הסביבה

בניגוד לבנייה רגילה שנבנית מבטון ומלט שעשויים מחומרים שגורמים רע לסביבה, הבנייה הקלה נבנית מחומרים נפסדים כמו עץ ואלומיניום.

ללא לכלוך ורעש

בניגוד לבנייה רגילה, שיש בה אבק, רעש רב, ויציאה מהשגרה לזמן רב, בבניה הקלה נחסך הדבר. הבניה הקלה נעשית על ידי חיבור בלבד של לוחות המגיעים מוכנים מהמפעל ויש לכלוך מועט ביותר אם בכלל. אין צורך בפועלים רבים רק באחד או שניים, שיודעים את המלאכה, כמו כן אין צורך בכלים כבדים שנעשה בהם שימוש רב בבניה הרגילה.

בנייה קלה של  יחידת דיור בבית פרטי

אם ברשותכם בית פרטי, בנייה של יחידת דיור היא מומלצת עבורכם כי בוודאי שיש ברשותכם מחסן ועליות גג.  ניתן לנצל זו לבנייה של יחידת דיור מנותקת מהבית למגוון שימושים השכרה, מגורים לילד מתבגר.

בניית יחידת דיור במרתף

ניתן לנצל את שטח המרתף, והופכו ליחידת דיור גם על ידי תוספת חשמל וצנרת  על ידי בנייה קלה מגבס, וכן ניתן לחלק ולעצב את החלל כרצונכם.

בניית יחידת דיור בעליית גג

הבנייה הקלה באה לרשותכם במגוון פתרונות בעליית גג הגישה לעלייה על ידי מדרגות, שנבנות בבניה קלה מעץ או גבס, וכן הבנייה עצמה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here