מוניות נגישות לנכים

לא כל אדם בעל מוגבלות פיזית נוהג בעצמו ברכב. בהרבה מהמקרים הם נוסעים בתחבורה הציבורית כאשר היא מותאמת למצבם ולנכות אשר ממנה הם סובלים.

אך יש מקומות אשר בהם הנכים לא מתגוררים קרוב מספיק לתחנות האוטובוס שמציעים גישה לנכים והם זקוקים לשירות שונה על מנת להתנייד. עבורם יש את הפתרון של מוניות נגישות לנכים. בעזרת מוניות שעשויות במיוחד עבור הנכים הם מצליחים לצאת לענייניהם והם מסוגלים להתנייד בקלות יחסית, זאת מבלי להפוך למעמסה כבדה מידי עבור קרובי המשפחה שלהם או הסביבה הקרובה.

מוניות נגישות לנכים – מה הן מציעות לאדם הנכה?

המוניות שמתוכננות ומיוצרות לשימושם של אנשים נכים, הן מוניות שונות לגמרי מהמוניות הרגילות. יש בהם מעלון שנועד להעלות את הנכה עם כיסא הגלגלים, המושבים ברכב הם רחבים יותר והם מותאמים לצרכים של האדם הנכה כמו כן יש במוניות הללו מקום מרווח לצורך הציוד של הנכה.

מוניות כאלה לא קיימות בכל חברה ולא כל מי שמנהל חברת הסעות, יש לו את המענה עבור האנשים המוגבלים או הנכים.

מסיבה זו חשוב שכל נכה יכיר את האפשרויות ויידע איזו חברה אכן מציעה לו את המענה המתאים לצורך נסיעות והתניידות בצורה הכי נוחה והכי גמישה עבורו.

מוניות נגישות לנכים – כדי שהנכה יוכל להגיע לכל מקום

להבדיל מאנשים בריאים, האדם הנכה לא יכול לצאת מהבית באופן ספונטני בלי שיתכנן את היציאה מראש.

כל יציאה מהבית דורשת התארגנות מורכבת, בחירה בצורת הנסיעה, בדיקת המקומות שם הוא אמור להגיע על מנת לוודא כי מדובר במקומות שיש בהם הנגשה לנכים וכמובן בדיקת האפשרויות מבחינת העזרה שהנכה עשוי להזדקק לו במקומות השונים אליו הוא עומד להגיע.

חברת מישל מוניות והסעות שמה לעצמה מטרה לסייע לכל אדם ולכל נכה להגיע בקלות ובבטחה לכל מקום אליו הוא רוצה או צריך להגיע.

הודות לשירות המוניות של חברת מישל, מסוגל היום כל נכה לצאת לקופת חולים, לבקר קרובי משפחה ולהרגיש ככל אדם שמסוגל לצאת ולבלות. הנהגים שלנו מסייעים לכל נוסע להגיע אל היעד בבטחה בשמחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here