מייבש כביסה גז מחיר

האם המחיר של מייבש כביסה גז מחיר משתלם יותר מאשר מייבש כביסה חשמלי?

אם מנסים להשוות בין מייבש כביסה על גז ובין מייבש כביסה חשמלי, חובה להבין שמחיר מייבש כביסה חשמלי הוא זול אפילו במחצית ממחירו של מייבש כביסה על גז, אבל רבים להבין שהמחיר הכפול מחזיר את ההשקעה שלו מהר מאוד עם יתרונות מוספים רבים שיש. החשבון הראשוני והפשוט הוא שעלות החשמל שאתם הולכים לשלם בשימוש במייבש כביסה על גז הוא אפסי לעומת חשבון החשמל שאתם רגילים לשלם על מייבש הכביסה. אומר אמיר מומחה למערכות גז והסקה דרגה 2.

ההשקעה שווה את המחיר

אם לא ידעתם מייבש הכביסה החשמלי הוא זללן חשמל גדול מאוד, יותר מכל מכשיר חשמלי בייתי אחר, אבל מייבש כביסה גז מחיר השימוש בחשמל בזמן שהוא פועל, הוא אפסי. יתרון נוסף של מייבש גז הוא קיצור זמן הייבוש, שמתבצע בכשליש מהזמן ממייבש כביסה חשמלי, ובנוסף שהמחיר בגז נמוך יותר מחשמל, זמן השימוש קצר משמעותית בשימוש במייבש כביסה על גז. יש לקחת בחשבון שזה אחד המכשירים הכי שימושיים בבית ובטח בחודשי החורף, בהם אנחנו משתמשים כל יום ולפעמים פעמיים או יותר ביום. והשימוש בגז יחזיר את ההשקעה מהר מאוד.

שווה לכל נפש

היום ניתן למצוא סוגים רבים של מייבש כביסה  גז מחיר ששווה לכל נפש, בדרך כלל בין 3000 שקלים ל 5000 שקלים וכמו שנכתב למעלה החיסכון בחשמל מחזיר את ההפרש בין מייבש גז לבין מייבש כביסה חשמלי. יתרונות נוספים ששווים את ההשקעה הם רכות ונעימות הבגדים שיוצאים מהמכונה, שימור הבדים, מכיוון שהמייבש לא מוציא סיבים, ואפילו הניקיון והתחזוקה שלו הם מינימליים וחלקי החילוף שלו כמעט ואינם מתבלים, כך שכמעט ולא תצטרכו להשתמש בשירותי תיקון של טכנאי גז, סביר להניח שתחליטו להחליף את המייבש במייבש גז חדש, מהר יותר מאשר תצטרכו להחליף בו חלק חילוף או לתקן אותו. הכותב הוא אמיר מומחה למערכות גז והסקה דרגה 2.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here