קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/
קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/

בדק בית – לוודא שהבית עומד בסטנדרטים שלכם

בדק בית כשמה כן היא, היא בדיקה אשר נעשית בבית על מנת לוודא שהבית עומד בסטנדרטים גבוהים וטובים בבית הן מבחינת האיטום, אבחון סדקים, פגמים בחלונות ובדלתות, נזילות ממערכות מים או דלוחין לכל אחת מהבעיות הללו קיים פתרון זול יסודי ונכון. בדק הבית נועד על מנת לוודא שהבית נמצא ברמה גבוהה הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית ולראות שהתשתיות של הבית הן יציבות וטובות. בבדק הבית תבוצע בדיקה מקיפה שתוכל להגיד לכם מהו שוויו של הנכס והאם הוא מצריך תיקונים שונים, מיכאל סורקין מנהל חברת בודק בית הוא עם ותק של מעל 25 שנה בתחום והוא יעניק עבורכם שירות מקיף אחראי ומסור, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, מיכאל הוא מקצוען בתחומו והוא יודע בדיוק מה לעשות בכל בית ובית.

איתור נזילה בבית החדש

איתור נזילה הוא דבר שיחסית קל להבחין בו, בין אם זה רטיבות על הקיר, ירידה בתפוקת המים בברזים השונים, קצר בחשמל או אפילו ריח של רטיבות. בעבר איש המקצוע היה צריך רק על פי החושים שלו והסימנים לזהות את הנזילה, כיום הודות לטכנולוגיה החדשה של איתור הנזילות הדבר פשוט יותר ואיתור הנזילות מתבצע במהירות. טיפול בנזילה משתנה בין הגורמים השונים לנזילות ויכול להיות מצבים שהוא בלתי הפיך ודורש החלפה מלאה של המערכת.

חברת בדק בית מקצועית ואמינה

חברת בדק בית תעשה עבורכם את העבודה הקשה והכוללנית, במקום שתזמינו איש מקצוע אחד לכל דבר בבית, חברת בדק בית תעשה עבורכם את כלל השירותים השונים ותעריך את הנכס שלכם ותשפץ אותו בהתאם לתקלות השונות בנכס.

בדיקת ליקויי בנייה לפני ביצוע רכישה

בדיקת ליקויי בנייה נועדה על מנת לוודא את הביטחון שלכם בנכס ואת הביטחון של הדיירים האחרים ועוברי אורח. בראשונה נאתר את ליקויי הבנייה שעלולים להוות מפגע בטיחותי, גודל החדרים, ממ"ד, חלונות, דלתות והאיטום של הנכס. בדיקת ליקויי בנייה חשובה בכל נכס שכן כך נוודא שהנכס שלנו אכן תואם את דרישות החוק ואפשר לגור בו ללא בעיה ותקלה. חברת בודק בית בבעלותו של מיכאל סורקין היא אם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום בדק הבית והיא תעניק עבורכם שירות יוצא דופן וכוללני לכלל הבעיות השונות בנכס שלכם, תוך אחריות מלאה ותקשורת קסומה ומחיר הגון, לפרטים נוספים חייגו: 050-2470173.

קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/
קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here