קרדיט https://pranayoga.co.il

לאימהות טריות יש אתגר כפול: מצד אחד להקדיש לתינוק את כל תשומת הלב הנחוצה להתפתחות מיטבית, ומדובר כמובן בתשומת לב רבה מאוד, ומצד שני למצוא זמן גם לעצמן. המשימה השנייה חשובה לא פחות מהראשונה, גם כדי שהאמא תוכל להתמלא באנרגיות הדרושות לגידול הילד/ים וגם על-מנת לשמר דימוי עצמי יציב שהוא מעבר ל"אמא של…". כשלוקחים בחשבון את הצורך להתפרנס ולתחזק את הבית, האתגר הכפול הופך למשולש ואפילו מרובע, ומן הסתם קשה עד בלתי אפשרי למצוא זמן לכל מה שתרצי לעשות. סדנאות בייבי יוגה הן דרך נהדרת גם להקדיש לתינוק תשומת לב מלאה וגם להעצים את עצמך. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימות סדנאות שכאלה בהנחיית מורות עתירות ניסיון.

היתרונות המרכזיים של סדנאות בייבי יוגה

* זמן איכות אמיתי עם התינוק או התינוקת – סדנא ייעודית מאפשרת התנתקות מלאה מכל הטרדות והמטלות. בדרך זו את יכולה להתרכז אך ורק בבייבי ובעצמך, ולהתחבר אל מי שהבאת לעולם וגם אל מי שאת באמת.

* שיפור הגמישות – גם אצלך וגם אצל התינוק/ת. בגיל צעיר לגמישות המפרקים יש חשיבות רבה מאוד מבחינת ההתפתחות, ובאופן טבעי גם אחרי ההריון והלידה כדאי להעניק למפרקים מחדש את הגמישות המרבית האפשרית.

* שיפור זרימת הדם – איכות חיונית בכל גיל. אצל התינוקות זרימת הדם המיטבית מפחיתה את השכיחות של מחלות חורף ושל דלקות.

* אינטימיות אמיתית – בייבי יוגה מייצרת אינטימיות עמוקה בין התינוק לאמא, ובכך תורמת להתפתחות רגשית אופטימלית.

עבודה מדויקת ושמירה קפדנית על התינוקות בסדנת בייבי יוגה

יוגה באופן כללי היא שיטה שמעדיפה דיוק על פני עוצמה, ובפרט כך הדבר כשיש גם תינוקות בתמונה. בהתאם העבודה במסגרת סדנאות בייבי יוגה בסטודיו ליוגה פראנה הינה עדינה, ובכל מקרה מתבצעת תחת השגחה צמודה של מורות מנוסות – שמוודאות שאף תינוק לא יחווה קושי או מצוקה. דגש נוסף הוא אווירה רכה ומלטפת, כדי שהתינוקות יחושו מוגנים ובטוחים. מן הסתם גם לאימהות מובטחת חוויה נעימה בזכות השקט, ועוד יותר בזכות התרגול המקצועי ששם דגש על הצרכים הספציפיים של נשים לאחר הריון ולידה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here