שיפוץ חדר אמבטיה או מטבח מהווה אחד מחלקים החשובים ביותר בכל שיפוץ דירה. השימוש התכוף בחדרים אלו, והעובדה שהם באים במגע רצוף עם מים, גורמת לחדרים אלו לאבד את יופים ולהזדקק לשיפוץ. קירות מתקלפים, כתמי רטיבות, ואריחי קרמיקה רופפים הם רק חלק מהבעיות שדורשות שיפוץ מיידי בחדר האמבטיה. גם המטבח, בהיותו מרכז הבית, נוטה להזדקק לשיפוץ באופן תכוף יותר מאשר חדרים אחרים בבית. שיפוץ דירה ותחזוקה נכונה של חדרי אמבטיה ומטבח הם נושאים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת.

אם אתם רוצים לשפץ את חדרי האמבטיה והשירותים, או המטבח, ולהתקין בהן חיפוי קרמיקה חדש, יש כמה אפשרויות שעומדות בפניכם. שיפוץ בקרמיקה חדשה אינו חייב להיות חלק משיפוץ דירה מקיף. שיפוץ דירה מודרני הוא שיפוץ שמתאים את עצמו לצרכי הבית וכן ליכולות הכלכליות של בעליו. לפעמים נחוצה השקעה נקודתית בחדר מסוים, ולפעמים יש צורך בשיפוץ דירה מקיף שישנה את הבית מיסודו.

כל שיפוץ עולה כסף, אך יש גם דרכים לעשות שיפוצים חסכניים וחכמים, שיתנו לכם יותר תמורה עבור כספכם. חשוב לבדוק את היצע האפשרויות ושיטות העבודה הקיימות בשוק כדי למצוא את העיסקה המשתלמת ביותר עבורכם. ריצוף הדירה, וכן צביעת הדירה, לעומת זאת, הם תחומים בהם אי אפשר לוותר כיון שצביעה טובה וריצוף איכותי נותנים את הגימור לבית. צביעה איכותית וריצוף מוצלח יכולים לעשות את ההבדל בין שיפוץ דירה משתלם ומוצלח לבין שיפוץ לא מוצלח.

אחת מהדרכים לחסוך בכסף ועם זאת להגיע לתוצאה טובה היא להדביק אריחי קרמיקה על חיפוי קרמיקה קיים. כדי לעשות זאת יש לנקות היטב את משטח הקרמיקה הקיים, ולבדוק שהוא אינו מכיל אריחים רופפים או שבורים. לאחר מכן יש לחרוץ במשטח הקיים חריצים, כדי שדבק הקרמיקה יוכל להשתלב והדבקת המשטח החדש תהיה יעילה.

אריחים קיימים במגוון רחב מאד של צבעים וסגנונות. אם יש לכם משטח קרמיקה מיושן בצבעים שכבר עבר זמנם, תוכלו לחדש את חדר האמבטיה שלכם על ידי בחירה באריחים מעוצבים ומודרניים. יש היצע גדול מאד של סוגי אריחים המשמשים בשיפוץ דירה, ואין ספק כי תוכלו למצוא את הסגנון שיתאים לשיפוץ דירה שלכם.

להדבקת אריחים על גבי משטח קרמיקה קיים יש יתרונות וחסרונות. נכון הוא שהדבקת האריחים על משטח קיים חוסכת זמן ואולי גם כסף, אך בסופו של דבר משטח קרמיקה המונח על גבי הקיר באופן ישיר הוא יותר יציב ויותר עמיד לאורך זמן מאשר משטח קרמיקה מודבק על אריחים. שיקלו היטב את היתרונות והחסרונות לפני שאתם מתחילים לבצע שיפוץ, יכול להיות שחיסכון בכסף וזמן בשלב זה של השיפוץ יגרום לכם להשקעה נוספת בהמשך. מצד שני, יכול להיות שהדבקת אריחים היא דווקא הפיתרון המתאים יותר בשיפוץ דירה הספציפי שלכם. התייעצו עם הקבלן המבצע את שיפוץ הדירה שלכם, ודונו איתו בדרכם הטובות ביותר לבצע שיפוץ.

ענין נוסף שיש לזכור הוא שבהדבקת אריחי קרמיקה על משטח קיים, נוספת שיכבה של אריחים ולמעשה מגדילה במעט את עובי הקיר. אם חדר האמבטיה שלכם קטן במיוחד וכל סנטימטר בו חשוב, יכול להיות שכדאי לכם לשקול דרך אחרת לשיפוץ.

כמובן שלאחר הדבקת האריחים יש לאטום היטב את הרווחים שביניהם. במאמר איטום משטחי אבן – טיפים לשיפוץ דירה, תוכלו למצאו כמה טיפים מעניינים שיכולים לעזור גם בנושא איטום משטחי קרמיקה.

לסיכום, כפי תוכלו לקרוא באני מאמין, שיפוץ דירה בשבילנו אומר מחוייבות ואחריות. אנו מתאימים לכל לקוח תפריט שיפוצים המתאים לצרכיו וליכולתו. שיפוץ דירה הוא ענין חשוב עבור כל משפחה, ואנו מנסים לעזור בהחלטות ובתהליך המורכב, לתרום מנסיוננו, ולהקפיד כל הזמן על מקצועיות ואיכות בלתי מתפשרת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here