עיצוב דירות קטנות

אתם לא רואים את עצמכם רודפים אחר אופנה ועדיין רוצים להחיות את עיצוב הפנים של הבית שלכם בעיצוב מודרני? עם Racheli Weiss תוכלו תמיד להישאר מעודכנים לגבי סגנונות, צבעים, ריהוט ועיצוב המודרניים ביותר. לאור ניסיונה הרחב היא נפגשת במהלך עבודתה עם עיצוב פנים בתים חדשים או כאלו העוברים בירושה, בהם רצוי לעדכן את עיצוב הפנים לפחות פעם בחמש עד שבע שנים. ואם החלטתם לבצע תיקונים השנה, אז טוב יהיה לדעת מה רלוונטי בעולם עיצוב הפנים, מה תופס תאוצה ויחזיק מעמד מספר שנים ומה מיושן ללא תקנה. עם הליווי המסורה שלה, Racheli Weiss תייצר עבורכם את האווירה החלומית הכי נוחה, אשר תענה על כל הדרישות שלכם באופן מקסימאלי ביותר.

הכללים המנחים עבור עיצוב דירת סטודיו

הסטודיו, ככלל, הוא דירה קטנה ללא מחיצות פנימיות, למעט חדר האמבטיה. פריסה כזו יוצרת תחושה של יותר מקום, אך במהלך ניסיונות עיצוב מתעוררים כאן לעתים קרובות קשיים, שכן בהיעדר קירות יש צורך לתחום ולחלק את החלל בעזרת פתרונות עיצוב ותפאורה לא סטנדרטיים. עיצוב דירות סטודיו קטנות דורש תשומת לב רבה ליצירת איזון והרמוניה. הכללים בסיסיים עליהם אותם לוקחת בחשבון המעצבת Racheli Weiss , מאפשרים לה לנצל את מלא הפוטנציאל של  החלל הכללי של דירת סטודיו:

  • כדאי לעשות לכל בן משפחה מקום עבודה מן המניין, גם בדירה קטנה.
  • יש להפריד בין אזורי מנוחה ושינה – לפחות בעזרת מחיצות קטנות.
  • מערכות אחסון מובנות יהפכו את החדר למסודר ויעזרו לא להעמיס על החלל.
  • ריהוט על רגליים ייתן רושם של קלילות, אפילו בסטודיו קטן.
  • שולחן בר יעזור להפריד את אזור המטבח מהסלון ולא יתפוס הרבה מקום.
  • מיטה נפתחת שניתן להחביא בארון היא פתרון מצוין כדי לחסוך במקום.

סגנונות עיצוב פנים תל אביב

עדיף לא להתנסות עם סגנונות לא מותאמים בסטודיו קטן, סגנון מודרני או מינימליזם מתאים ביותר לדירות כאלה. אלמנטים מעוגלים הנפוצים יותר בעיצוב פנים קלאסי תופסים הרבה מקום, ופחות יתאימו לדירה. כפי שצוין, מינימליזם יהיה פתרון מצוין לדירת סטודיו. סימן ההיכר של סגנון זה הוא משטחים חלקים ללא בליטות ואלמנטים דקורטיביים. לבן טהור, שחור, אפור כהה או פלדה יש ​​להשתמש בהם כפלטת בסיס בעיצוב ובריהוט. אתם יכולים להשלים את עיצוב הפנים המונוכרומטי עם מבטאים בהירים – אלה יכולים להיות כורסאות או כריות על הספה. תפקיד חשוב בדירה מינימליסטית ממלא ריהוט רב תכליתי: ספה מתקפלת, שולחן משתנה או כיסאות נשלפים יחלקו ביעילות מטרים רבועים.

למידע נוסף: עיצוב פנים תל אביב

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here