סגירת מרפסת לחורף

סגירת חורף

סגירת חורף שלכם היא ממש להנות מכל העולמות. אתם יכולים להמשיך להנות מהמרפסת שלכם בחורף גם אם יורד עליכם גשם או ברד. אתם יכולים לצאת לבוקר סגרירי וגשום ולהנות מכוס הקפה שלכם והעיתון ולהישאר יבשים וחמימים כשבחוץ מתחוללת סופה. אתם יכולים להמשיך לראות את הנוף המושלם הנשקף מהמרפסת שלכם מבלי להסתכן בלחטוף צינון או זיהום אוויר ולהישמר בנוחות ובחמימות של הבית. אצל חברת חלונות קסומים magic window אתם יכולים להזמין סגירה לחורף עבור מרפסות שמש במחירים נוחים במיוחד.

כל מה שאתם צריכים לדעת על סגירת חורף

  • בבנייני קומות בהם ישנו בדרך כלל איסור על הקמת סוככים קבועים, ניתן להתקין סגירת חורף איכותית, קלה ונוחה לסגירה ופתיחה.
  • לסגירה מסוג זה עבור מרפסות של בניינים גבוהים קוראים מרקיזה. מדובר בסוג של סוכך המזכיר מאוד צורה של מטריה. היא נפתחת בצורת קשת עד רבע עיגול ונותנת הגנה מרבית מפני קרינת שמש חזקה בימים חמים ומגשמים וברד בימי חורף הקשים.
  • למרקיזה זו יש זרועות מאלומיניום חזק ואיכותי עליו היא יושבת. זרועות אלו מאפשרות קיפול ופתיחה יעילה וחכמה של הסוכך. אפשר לעשות זאת בשתי דרכים – סגירה פשוטה ידנית באמצעות משיכה בחבל וגלגול, ואפשר לשדרג ולהתקין מערכת חשמלית שעושה את זה עבורכם בלחיצת כפתור.
  • אתם יכולים להחליט ולשלוט על כמות הפתיחה של המרקיזה. זה לא הכל או כלום, יש מצבים של סגירה ופתיחה בהתאם לרמת האוורור שאתם רוצים וכמות השמש החודרת למרפסת שלכם.
  • חיוני ביותר לא להשאיר את המרקיזה סגורה בדרך קבע. ישנה חשיבות גדולה להשאיר אותה פתוחה בימים בהם יורדים גשמים ולא יושבים שם. זה נעשה בכדי לאפשר ניקוז יעיל של מי הגשמים שנערמים עליה ועלולים ליצור עומס על המרקיזה, ואף להרוס אותה במקרים קיצוניים.

סוגרים לכם דיל מצוין לחורף

גם אתם רוצים סגירה לחורף למרפסת שלכם? צרו קשר בהקדם עם חלונות קסומים magic window וגם אתם יכולים למצוא את עצמכם מתענגים במרפסת רב תכליתית שכיף להיות בה. לחברת חלונות קסומים יש שפע גדול מאוד של מוצרי איכות לבית, למרפסת ולגינה והם אחת החברות המומלצות ביותר בישראל בתחום ייבוא של מוצרים אלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here