בחירת חברת ניקיון

לא תמיד יכולותינו כאנשים פרטיים מספקים בשביל ניקיון יסודי בבית או במשרד, ובימים מיוחדים כמו פסח או לקראת הגעה של אורחים חשובים – כשהכל צריך להראות נוצץ לא מספיק טיטוא קצר או ספונג'ה מהירה. בדיוק בשביל זה קמו חברות ניקיון שמטרתן לקחת את ניקיון המשרד או הבית שלכם צעד קדימה. זה קורה בזכות הציוד המיוחד של חברות ניקיון שאין לאנשים בבית והן מומחיות בהחזרת הנכס שלכם למצב נקי – ממש כמו חדש.

חברת ניקיון בחיפה באות לא רק לטאטא לכם מתחת לספות – הן אמורות להרים את הספות ולנקות מתחתן באופן יסודי. באופן כללי כדאי לדעת כמה דברים לפני שמזמינים חברת ניקיון או פוליש הביתה.

איך לבחור חברת ניקיון

קודם כל – בעת סקר טלפוני פרטו בפני נציג השירות את גודל הנכס אותו עליהם לנקות, האם מדובר ברצפת פרקט, שטיח מקיר לקיר או בלטות ואיזה סוג בלטות. מה גודל הנכס – כיוון שהיערכות לטיפול ב2 חדרים שונה מהיערכות לניקיון משרד של 300 מ"ר. וודאו כי הם משתמשים בציוד שאינו פוגע הרצפה, אינו משאיר שריטות וכו'. אם יש לכם רהיטים שדורשים התייחסות מיוחדת (למשל מזנון עתיק ורגיש למים) – ציינו זאת בפני נציג השירות על מנת שלא יהיו הפתעות. אם מדובר במשרד – אל תסתירו את העובדה החשובה הזו – כיוון שחברת ניקיון אמורה לדעת שהיא מגיעה למקום עם המון ציוד רגיש למים כמו מחשבים, קלסרים ועוד – ועליהם להיערך לכך בהתאם. כמובן שחשוב גם לציין את מצב הנכס – שוב, על מנת שחברת הניקיון תוכל להיערך בהתאם. במידה ומדובר במקום שעבר הצפה או שיפוצים – ציינו זאת גם. באופן כללי – ציינו כל פרט שעלול להוות גורם הפתעה למנקים ולהעלות את המחיר הנקוב בהצעת המחיר.

בדקו האם חברת הניקיון צריכה פינוי מוחלט של הנכס אותו היא צריכה לנקות. לעיתים יהיה צורך בפינוי כל המשרדים או הבית מאנשים כיוון שישנם חומרי ניקוי רעילים, וכמובן – לצורך ייעול עבודת הניקיון שלא יתרוצצו לעובדים בין הרגליים. קחו בחשבון כי תאלצו להשבית את העבודה במשרד ליום שלם ולכן תכננו היטב את היום בו אתם רוצים לערוך ניקיונות. כמובן שרצוי מאוד להשאיר אחראי עם פועלי הניקיון על מנת לכוון אותם ולהשגיח עליהם בזמן ביצוע הניקיונות.

לאחר שציינתם את כל הפרטים הנחוצים – חשוב ביותר לבקש הצעת מחיר מסודרת ומודפסת על מנת שלא יהיו הפתעות בהמשך, ולגיטימי לחלוטין לבקש הצעות מחיר מכמה חברות ניקיון שונות על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

מחפשים חברה אמינה ומקצועית המספקת שירותי ניקיון טוטאלים? צרו קשר עם קבוצת אשל 04-6380111

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here