פוליש – גם לרצפה מגיע רעיון מבריק

כל ריצוף, איכותי ככל שיהיה, הופך עם השנים לשחוק, דהוי וחסר ברק. מסתבר שגם הרצפה שלנו זקוקה לתשומת לב ואין דבר יעיל יותר לשם כך מאשר פוליש. פוליש הוא קרצוף והברקה של רצפות, על ידי חומרים מיוחדים ומכונות הברקה וליטוש מיוחדות, שיעוררו את מרצפות ביתכם לחיים וירעננו את כל הבית.

לעתים המרצפות נשחקות כתוצאה משיפוץ שעשיתם בבית, נזקי שריפה שהתלקחה, אך אין צורך להחליף רצפות – פוליש טוב ומקצועי יעשה את העבודה ויחזיר את הרצפה למצב חדש.

ישנם מספר סוגי פוליש, חלקם במחירים עממיים, חלקם יקרים יותר, כדוגמת פוליש קריסטל, אך כולם חייבים להתבצע על ידי בעלי מקצוע שזהו תחום התמחותם. פוליש לא מקצועי שנעשה על ידי אדם בלתי מיומן, עלול לפגוע ברצפות ולגרום להן נזק. לכן, חשוב מאוד לבחור בקפידה את בעל המקצוע, שיעניק לרצפה שלכם את המראה הטבעי שאבד לה עם השנים.

איזה פוליש מתאים לכם?

כאמור, קיימים סוגים שונים של פוליש. תפקידו של בעל המקצוע הוא לבחור בפוליש המתאים עבור הלקוח, לפי דרישותיו ולפי סוג הריצוף. הסוגים העיקריים הם:

  •  פוליש קריסטל – פוליש מעט יקר יותר מהאחרים. מתאים לכל סוגי המרצפות מלבד גרניט פורצלן. התוצאה: מרצפות מבריקות, מראה "רטוב", ללא סכנת החלקה.
  • פוליש ווקס  – מתאים בעיקר למרצפות החשופות לשמש. פוליש ווקס מגן על הרצפה ומבריק אותה, אך חסרונו הוא בכך שסימני גרירה ייראו על הרצפה.
  • פוליש אקרילי  מבריק רצפות ומונע את הישחקותן במשך השנים. פוליש אקרילי אינו מחליק, לא תראו עליו סימני עקבות או רהיטים והבית ייראה נקי ורענן מתמיד.

זמן עיבוד המרצפות משתנה מפוליש אחד לפוליש אחר ובהתאם לסוג המרצפות. על בעל המקצוע להיות מומחה בתחום, לייעץ לכם מהו סוג הפוליש לבית שיספק עבורכם את התוצאות הטובות ביותר ולהקפיד על זמן עיבוד הרצפות לפי סוג הפוליש הנבחר.

יש לשים לב לאיכות המכונות והחומרים איתם עובד בעל המקצוע, וכדאי לבקש ממנו טיפים לשמירה על התוצאות לזמן ארוך. תתחדשו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here