קרסולות למעברים

סבסבות כניסה הינם דבר נפוץ בהרבה מקומות בין אם זה בלובי של משרדים, כניסה לחדר כושר, לבית הספר, או למוסדות ממשלתיים. סבסבות כניסה הינם קרסולות מתוחכמות אשר מאפשרות כניסה רק באמצעות כרטיס מסוים, או באמצעות איש קבלה, הסבסבות מאפשרות פיקוח על היוצאים ועל הנכנסים, ומעניקה רק למורשים בעלי כרטיס להיכנס למקום. לקרוסלות מספר סוגים:

  • קרוסלת זרוע נמוכה- כמו שיש בתחנות הרכב ובמכוני הכושר השונים.
  • קרוסלת שלוש תרבע- שתבטיח לכם מראה מסוגנן וייחודי, כמו כן הקרוסלה נוחה מאוד ויוקרתית.
  • קרוסלה גבוהה- שתעניק לכם תחושת בטיחות גבוהה יותר ותתאים מאוד למוסדות חינוך ובמקומות אשר נדרשת בהם אבטחה גבוהה.

רום טכנולוגיות היא חברה עם מעל 20 שנה של וותק בתחום בניית הקרוסלות, כמו כן החברה עובדת עם מדינות כמו ארה"ב ובאירופה. חברת תספק עבורכם את השירות הטוב ביותר והבאת המוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

איך לפקח על כניסות

בקרת כניסה לדלת הינה דבר חשוב בכל מוסד, שכן כך נוכל להגביר את האבטחה במקום ולדעת מי נכנס ומי יצא מהמקום ששם הצבנו את בקרת הכניסה. מערכות של בקרת כניסה לדלת נועדו למנוע כניסת אנשים לא רצויים לשטח שלנו וכן גם יציאה. לשם כך יש מספר דגשים חשובים:

  • קודן וקורא קירבה- מאין צ'יפים שיעניקו כניסה ויציאה לאנשים מורשים בלבד.
  • מערכת ביומטרית- שתאפשר כניסה ויציאה באמצעות או קורא פנים או טביעת אצבע.
  • מערכת סלולארית- באמצעות מספר הטלפון לשם כניסה או יציאה של אנשים מהמתחם.

סגנונות פתיחה של דלתות

פתיחת דלת אוטומטית היא דבר אשר משדרג את מראה המקום ומעניק יוקרתיות לכל מקום. כמו כן הדלתות האוטומטיות עובדת ע"פ חיישנים אשר מזהים עצמים לפי משקל ופותחים את הדלתות בהתאם לכף, כמו כן קיימות מספר זכוכיות שונות בגוונים שונים שיעניקו למקום שלכם מראה ייחודי ויוקרתי. הדלתות יוכלו להתאים לכל מקום, בין אם זה משרד, מקום מגורים, וכל כניסה כזאת או אחרת והן גם ניתנות לשינוי בצבען. לכל פנייה בנושא דלתות אוטומטיות פנו לחברת רום טכנולוגיות והחברה שהוקמה בשנת 2000 תעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא תוך הקפדה על מתן השירות הטוב ביותר והבאת המוצרים באיכות הגבוהה ביותר, לפרטים נוספים חייגו:

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here