קרדיט: Pixabay

יועץ מיזוג אוויר הוא האדם אשר חייבים לפנות אליו בהתקנות מיזוג אוויר מכל סוג שהוא. ככל שנפנה אל יועץ יותר מקצועי, אמין ואיכותי כך נבחר את המזגן הטוב ביותר עבורנו, וכמו כן היועץ גם יכווין אותנו איפה כדאי לנו להתקין את המזגן. כמובן שלרוב מדובר במזגנים מרכזיים ומיני מרכזיים שכן במזגנים קטנים לחדרים פחות יש צורך ביועץ מזגנים. כמו כן היועץ יספר לכם על היכולות השונות של המזגנים המתקדמים היום כמו אופציות של הפעלה של המזגן מהטלפון הנייד, אופציה שהמזגן המרכזי לא יעבוד בחדרים מסוימים לפי רצונם של האנשים ועוד פיצ'רים ודברים חדישים ומגניבים שישדרגו את החוויה שלכם. חברת קדמת המיזוג בע"מ תעניק לכם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק המיזוג הישראלי, והחברה תתאים עבורכם את המזגנים הטובים ביותר שיש בשוק תוך הקפדה על איכות, ומיצוי מקסימלי של המזגן בתוך הנכס שבתוכו בחרתם להציב אותו.

 

מערכות אוויר מתקדמות

מערכת מיזוג VRF  זוהי בעצם מערכת בעלת מדחס הנקרא INVERTER שפועל על פי עקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת, למערכת מיזוג VRF מספר יתרונות מדהימים על פני מערכות המיזוג האחרות בשוק המזגנים ואלו הם היתרונות שלה:

  • רעש- המערכת מאפשרת פעולה שקטה של המזגן ובעצם מעניקה שלווה למשתמש.
  • נוחות- שמירה על טמפרטורה קבועה ללא סטיות שמאפשרת נעימות מקסימלית בבית.
  • חיסכון- המערכת שומרת על חיסכון מדהים בחשמל וביחס למזגנים רגילים ההוצאה עליה נמוכה.

 

שלב הביצוע במזגנים

תכנון מערכות מיזוג אוויר הוא השלב הקריטי ביותר שכן, יש צורך להתאים את גודל המזגן לנכס בשלבים הראשוניים של הבנייה וזאת בשביל ליצור סדר והרמוניה בביתנו ועל מנת שלא יהיה צורך בשבירות של קירות מיותרים אחרי הקמת הנכס. לשם כך חשוב שנקפיד להביא אנשים המומחים בתכנון מערכות מיזוג אוויר שיעניקו לנו ביטחון בנושא וילוו אותנו לכל אורך התהליך. לשם כך תוכלו להיוועץ עם חברת קדמת המיזוג בע"מ אשר תספק לכם שירותים נפלאים בכל הנושא של מזגנים ומיזוג אוויר, ותספק לכם שירות יוצא דופן תוך הקפדה על הבאת האנשים והמזגנים הטובים ביותר שיש בשוק, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-9448099 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here