credit:pixabay

אם כל החיים שלך חלמת לא להיות תלוי בבוס שיושב לך על הראש או לבחור את השעות שבהם אתה יכול לעבוד. הקמת עסק הוא החלום שלך. על מנת להגשים את החלום עליך לעבור המון מהמורות עד שתזכה להנות מעסק שהוא לגמרי שלך.

אחת הבעיות של הלוואות לפתיחת עסק היא שהבנקים בלשון המעטה אינם מעוניינים להעניק הלוואות לפתיחת עסק חדש ואם כן מין הסתם בתנים שלא מתאימים ללווה מאמר זה יכיר לכם את סוגי ההלוואות לפתיחת עסק חדש על מנת שכאשר אתה מגיע לרגע המרגש בחייך תוכל להצליח את מלוא המימון וההתחלה שהיא תמיד קשה תהיה קלה יותר.

אלו הלוואות לעסק חדש קיימות?

הלוואות בערבות המדינה

למדינה יש קרן מיוחדת שהוקמה בשנת 2001 היא אחראית על מתן הלוואות לפתיחת עסק היא יכולה להעניק לעסקים שעומדים בדרישות הסף שלה עד 500,000 ₪ על מנת להקים את העסק.

להלוואה זו יש מספר יתרונות ברורים בוודאי לעומת הלוואות אחרות ההלוואה הזו מטרתה לעזור לבעל העסק להתמקד בעסק ולרכוש את הציוד הטוב ביותר גם ללא אמצעים התחלתיים.

יש מגוון רחב ביותר של יתרונות להלוואות אלו הן מותאמות לבעל העסק, בעל העסק יכול להחזיר אותן , ניתן לקחת בנוסף להלוואה גם הלוואות אחרות מבלי לפגוע במסגרת אשראי, החזר של עד חמש שנים ואפשרות דחיה בחצי שנה של התשלום הראשון.

קרנות שונות

במידה ואתה לא זכאי לקבל הלוואה מבנק ומעוניינים בסכומים רבים של כסף יש צורך לפנות אל קרנות חוץ בנקאיות קיימות מגוון רחב ביותר של קרנות אלו שהמטרה היא אחת לאפשר הלוואות לפתיחת עסק מבלי לעבור דרך הבנק.

קרנות אלו מעניקות לעיתים ללא תנאים מקדימים הלוואות עד 240,000 ₪ כסף זה בנוסף להלוואות האחרות שהעסק לקח על עצמו יצליחו בקלות רבה לגרום לעסק להתחיל התחלה חדשה מתוקה יותר, מאשר אם הו היה מסתמך על הלוואות אחרות. הלוואות אלו יעזרו לו גם לשקם את העסק גם לבנות אותו בצורה נעימה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here