קרדיט https://stream-line.co.il/

בבנייה תעשייתית משתמשים במגוון רחב של חומרי גלם כמו, מלט, בטון, לבנים, סיד, חול, מתכות, זכוכית, ועוד. אך אין ספק שעץ, בשל תכונותיו הייחודיות, המאפשר שימוש בו גם בעולם הבנייה, הוא חומר חזק ויציב, והוא משמש לא פעם כעמודי תמיכה וביסוס יסודות למבנים. בקושי ניתן למצוא חומר ידידותי יותר לסביבה מעץ. למרות הצפיפות הנמוכה, לעץ יש חוזק גבוה. זה מאפשר להשתמש בו בבניית מבנים נושאי עומס כגון מתחמי ספורט, גשרים ואולמות בידור. קל מאוד לשנות מבני עץ. ניתן לשנות, לבנות מחדש, לפרק או לפרק אותם לחלקים בודדים. והעלות של יצירת בסיס לבניין עצים לבניה היא מינימלית. חברת Stream Line רואה במאפיינים של עץ לבניה בתור היתרונות הגדולים ביותר שלו. חברת Stream Line מוכרת עצים ודיקטים מסוגים שונים של עצים ובגדלים שונים לפי הזמנה. חברת Stream Line היא המקום משתלם ביותר עבורכם להזמנה של עצי בניה.

יתרונות שימוש באתרי בניה

אחד היתרונות של פרופילי אלומיניום מודולריים הוא היכולת להשתמש בהם בעיצובים שונים. ירון נוסף, והוא  היתרון העיקרי, הוא היעדר ריתוך, ציפוי וצביעה. תכונות אלה מאפשרות לכם מודרניזציה, ביצוע שחזור, כמו גם נוחות בהנחת התשתית. כך, ניתן לממש רעיונות ופרויקטים שונים בעזרת פרופיל אלומיניום מודולארי.  נכון להיום ניתן לספק את הפרופיל המודולארי מאלומיניום של חברת Stream Line בצורת חיתוך לפי דרישותיכם או בשוטים באורך סטנדרטי.

אלמנט בלתי מעורער

התמיכה היא אלמנט חשוב ובלתי מעורער בכל מה שקשור לבנייה. רגלי תמיכה לבניין לוקחות על עצמן את משקל המבנה העילי ומעבירים אותו לבסיס או לרצפה נושאת עומס אופקית. ניתן להשתמש בהן לכוונון גובה בטווח של 100 מ"מ בשל ההתקן הטלסקופי של לשוניות התמיכה. הן משמשות במקרים בהם המרחק לקיר התומך של המבנה גדול מדי לשימוש באלמנטים תומכים אחרים, וכן במקרים בהם קשה להשיג הידוק איכותי לקיר. התמיכה מורכבת מרגלי תמיכה עם חורי הרכבה ופלטפורמה. לוחית הפלטפורמה מקובעת על רגלי תמיכה לבניין עם ברגים ואומים. רגלי תמיכה מקובעות בקשיחות לבסיס או לרצפה נושאת עומס. תומך ההרכבה נבחר בהתאם לקוטר הפנימי של פלטפורמת ההרכבה. לכן כדי לספק תמיכה מירבית ויסודות יציבים ביותר לבניין חשוב לפנות לחברת Stream Line המתמחה בנושא. צלצלו אלינו עוד היום 050-5205405

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here