דשא סינטטי
קרדיט PIXABAY

מטבע הדברים, מתקין דשא סינטטי מוזמן על ידי בעלי בתים רבים שמעוניינים להתקין בגינת ביתם מדשאה מלאכותית. יש אינספור יתרונות לדשא מלאכותי, מה שהופך אותו לתכונה נחשקת מאוד עבור הבית שלכם.

חברת מתן עיצוב גינות מבצעת עבורכם התקנת דשא סינטטי בהתאם לתקציב ולהעדפות העיצוב שלכם.

מתקין דשא סינטטי באיכות גבוהה ובעלות נמוכה

בהתאם להיקף הכולל של הפרויקט שלכם, מתקין דשא סינטטי חוסך לכם כסף רב! אם יש לכם שטח גינה קטן, ההמלצה של איש המקצוע היא להשתמש בשאריות של חלקי דשא שאינן בשימוש מעבודות עבר, שנמכרות בתעריפים מוזלים. השאריות משתנות בגודלן, אבל מותאמות היטב לשטח שלכם.

חוסכים כסף באמצעות הערכה מחודשת של פריסת הגינה והפחתת בזבוז חומרים

כמעט בלתי אפשרי להגיע למצב שבו כל הדשא שאתם רוכשים ינוצל על ידי מתקין דשא סינטטי, אלא אם כן אזור ההתקנה שלכם הוא בדיוק הצורה והגודל של גליל דשא.

סביר להניח שיהיה צורך לבצע חיתוך ותפירה של מספר חלקים, וקצת דשא יושלך. החוכמה כאן היא להבין את האופן בו ניתן להפיק את המרב מגליל דשא רחב.

פריצת שיטת התפר

סביר להניח שיהיה צורך לחתוך ולתפור חלקי דשא לפרויקט התקנת דשא מלאכותי. לרוב, מטרה זו מושגת באמצעות סרט תפירה, דבק תפירה ומסמרים. שיטה זו נחשבת למאובטחת ולאמינה ביותר, אבל גם היקרה ביותר.

מסיבה זו, מתקין דשא סינטטי בקיא במציאת הפתרונות העיצוביים היפים, בעלות המשתלמת ביותר.

בשורה התחתונה, דשא סינטטי מאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הנפלאים של גינה ירוקה

חשוב לזכור כי התקנת דשא סינטטי כרוכה בהכנת הבסיס למדשאה כמו שצריך, כדי למנוע בעיות ניקוז או שקיעה. זהו תהליך קפדני שנמשך יום אחד ומוביל לתוצאה של 15 שנים של מדשאה יפהפייה ודלת תחזוקה. מתקין דשא סינטטי מצמחה בהתקנת מדשאות מוצלחות בבתים רבים, עם תוצאות סופיות נטולות רבב.

אם יש לכם שאלות לגבי תהליך ההתקנה של דשא מלאכותי, אל תהססו לפנות למומחים של חברת מתן עיצוב גינות. עם התמחות ארוכת שנים בתכנון, ייעוץ ועיצוב גינות, נסייע גם לכם להתקין את המדשאה היפהפייה שאתם חולמים עליה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here