Credit: Pixabay.com

עבודות בניה הן לא ענין של מה בכך, בכל התהליך יש שלבים שעל מנת לקבל את כל האישורים הסופיים בסוף התהליך, יש לעבור אותם בצורה הטובה ביותר. אחד מענייני החובה הוא הטמנת פסולת של בניה. בשנים האחרונות המודעות לכל נושא איכות הסביבה הולך וצובר תאוצה, ולכן גם רשויות המדינה שמות דגש רב על שמירה על הסביבה, גם בקרב קבלנים. על מנת לבצע את כל ההליך בצורה הנכונה והטובה ביותר, יש לעבוד מול גורמים מוסמכים המנוסים בתחום. על מנת לקבל היתרים מסויימים יש לבצע הטמנה, ולחתום על הסכם התקשרות מול מטמנה שמבצעת את זה עבורכם. ההסכם החשוב והנחוץ הזה נקרא הסכם הטמנה. במאמר זה נסביר עליו.

 

למה מיועד הסכם הטמנה

הסכם הטמנה נחוץ מאוד לטיפול בכל הליך השלכת פסולת הבניין והוא נועד להצלחת התהליך מול ועדת הבניה על מנת לקבל היתרים חשובים. חשוב לציין כי ללא היתר כזה אי אפשר לקבל אישורים סופיים למבנה. רשויות המדינה מעוניינות בצמצום הטמנת הפסולת לה יש השפעות סביבתיות, ויש לתת מקום למחשבה מה לעשות עם כל פסולת הבניין שתהיה לנו לכל אורך התהליך. ישנו נוהל קבוע שנקבע על ידי המשרד להגנת הסביבה בשילוב של משרדים נוספים הנוהל אומר כי חייב להיות חוזה התקשרות עם מטמנה, ואתר מורשה לפינוי פסולת. יש מספר אתרים כאלה ברחבי הארץ. כל מה שצריך לעשות זה לבצע הצהרה על כמות הפסולת המשוערת, זאת על פי הערכה והצהרה של מהנד בניה או מפקח בניה.

 

כיצד זה מתבצע בפועל

את הסכם ההטמנה יש לשמור זאת על מנת להיות זכאים לאישורים המתאמים של הועדה וכן על מנת להיות זכאים לקבל טופס 4 החשוב במיוחד. הסכמי הטמנה עושים אך ורד עם חברה מורשית ומנוסה בתחום. חברת מ.ר.נ.ר מסחר בע״מ היא החברה המנוסה בתחום לכל נושא הסכם הטמנה. החברה עוסקת במתן שירותים לקבלנים, פרטיים ומוסדות ציבורים בין שירותיה עוסקת החברה בהנפקת הסכמי התקשרות למתן טופס 2 וטופס 4. פנו אלינו עוד היום לייעוץ

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here