קרדיט: Freepik

במקרים מסוימים, בן זוג פשוט רוצה לאשר את חשדותיו לפני פתיחת הליך גירושין, ושוכר שירותי חוקר פרטי בגידות. משרד יהב חקירות מתמחה בחקירות בגידות בין בני זוג, לצורך תיעוד ראיות להליכים בבית המשפט לענייני משפחה.

ללא ראיות שמסופקות על ידי חוקר פרטי בגידות, בן הזוג השני עלול להכחיש רומן ובן הזוג התמים עלול להתבלבל לגבי מה שקורה בפועל. עד אובייקטיבי לאירועים יכול לעזור לספק את הראיות הנסיבתיות שעשויות להידרש לאדם כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי מערכת היחסים שלו.

במקרים אחרים, ניתן לשכור חוקר פרטי מתוך כוונה שבסופו של דבר יביא ראיות שניתן להשתמש בהן בבית המשפט. החוקר יכול גם להעיד בבית המשפט על הממצאים שהשיג בחקירתו. במקרים מסוימים של דיני משפחה, למעשי ניאוף עשויה להיות השפעה על הגירושין.

הוכחות שמושגות על ידי חוקר פרטי בגידות עשויות לשמש בסכסוך משמורת ולהעביר משמורת בלעדית על הילדים לצד הנבגד.

חשיבות הפרטיות

מכיוון שכמעט לכל אחד יש היום טלפון סלולרי שאפשר לצלם בו תמונות מפלילות או סרטוני וידיאו, או לבצע הקלטות, לפרטיות אין את הערך שהיה לה בעבר. חוץ מזה, עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, חוקר פרטי בגידות יכול לאסוף ראיות כאשר אדם מאמין בטעות שיש לו פרטיות.

החוקר הפרטי עשוי להשיג צילומים של בני הזוג העוסקים בפעילות רומנטית או בפעילות חשודה אחרת כמו שהות בחדר בבית מלון. חוקר פרטי עשוי להיות מסוגל למקם מצלמת וידאו נסתרת במיקום שבבעלותו או בשליטתו של הלקוח, בהתאם לחוק, ולבצע מעקבים לתקופה ממושכת עד שיקבל ראיות מזיקות נגד בן הזוג השני.

פגישת ייעוץ עם חוקר פרטי

לפני העסקת שירותי חוקר הפרטי בגידות, הלקוח לעיתים קרובות יקיים איתו התייעצות. זה נותן לחוקר הפרטי את היכולת לדון ברצונותיו ובדאגותיו. החוקר הפרטי עשוי לשאול על מידע מסוים, כגון מקום העבודה של בן הזוג, כל שותף פוטנציאלי לרומן, פעילויות קבועות ותחביבים.

בפגישת ייעוץ במשרדי יהב חקירות, חברה עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום, תקבלו את כל המידע הדרוש לביצוע החקירה הדרושה לכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here