קרדיט: www.tifferet.co.il

כאשר מעצבים בית, קיימות מגוון רחב של החלטות ובחירות על מנת ליצור את המראה הרצוי של הבית. בין מגוון ההחלטות החל מרהיטים דרך צבעים ועד גופי תאורה יש להחליט על מראה הרצפה. אנו נוטים לשכוח מהרצפות במהלך תהליך העיצוב ולא שמים עליה דגש עיצובי. רצפות בהירות או כהות, קטנות או גדולות, מאבן או מעץ – המגוון רחב. אחת הבחירות הפופולריות בשנים האחרונות היא שימוש בפרקט בבית. ריצוף הבית בפרקט, מסוגים שונים, נותן מראה חמים ונעים לבית בנוסף לאיכות ולעמידות שלו. במהלך בחירת הפרקט המתאים, חנות פרקטים מתאימה ומקצועית תוכל לעשות סדר בכל סוגי הפרקטים, התאמת סוג החומר ממנו עשוי הפרקט אל העיצוב הכולל וכמובן תאפשר התקנה נכונה ואחריות על המוצר.

מרכז תפארת מרכז השטיחים והדקורציה היא חברה מובילה בתחומה, אשר עוסקת בייבוא, שיווק והתקנה של מגוון רחב של פרקטים איכותיים. החברה מספקת מענה מקצועי, יסודי ומקצועי עבור כל לקוח.

טיפה של צבע

בחרתם רהיטים, גופי תאורה ואפילו את הפרקט המושלם לבית וכעת חסרה טיפה של צבע לבית. לרוב טפטים מקושרים אל אותם בתים ישנים של שנות ה-70 אך בשנים האחרונות התחום התפתח וניתן למצוא מגוון רחב של טפטים מודרניים בעיצובים וסגנונות שונים. בניגוד לצבע קיר, את הטפטים ניתן להחליף באופן בהתאם לשינויים בחיים, כיון שהם ניתנים להסרה בקלות מהקיר וללא פגיעה בו. את הטפטים ניתן להוסיף למגוון רחב של חדרים וחללים בבית, לבחור הדפס אחיד לכל הבית או לשלב בין הדפסים שונים. ניתן להתאים טפטים עם ציורים גם לחדר הילדים – האפשרויות רבות ומגוונות. חנות טפטים מקצועית תוכל לעזור לכם במציאת הטפט האידיאלי עבורכם באיכות גבוהה ועם אחריות.

יתרונות הפרקט הפולימרי

אחת הדרכים לרצף את הבית בדרך קלה, פשוטה ועמידה היא פרקט פולימרי. לפרקט הפולימרי יתרונות רבים אשר הופכים אותו לבחירה אידיאלית לעיצוב הבית. ראשית, הפרקט הפולימרי עמיד למים ב-100% ולכן אינו ניזוק במגע של מים או לחות עם החומר. לאור תכונה זו, שמירה על ניקיונו של הפרקט הפולימרי היא קלה ונוחה ובשילוב עם תכונתו האנטי בקטריאלית של החומר ניתן לשמור על היגיינה גבוהה. בנוסף, הוא קל להתקנה, מבודד ומפחית רעשים, חסין לאש ומונע החלקה כך שהוא מתאים למגוון רחב של חללים ומבנים- ציבוריים ופרטיים כאחד. עבור פרקט פולימרי מחיר משתנה וזאת בהתאם לעובי האריח, היצרן, איכותו וגודלו. בנוסף לפרקט עצמו, חשוב לזכור כי יש לשקלל גם את עלויות העבודה המשפיעות על המחיר הסופי של כל התהליך.

מרכז תפארת מרכז השטיחים והדקורציה היא חברה בעלת מוניטין גבוה המתמחה בייבוא, שיווק והתקנה של מגוון רחב של פרקטים איכותיים ועמידים. החברת מספקת שירות וייעוץ מקצועי, מנוסה ואדיב בהתאם לצרכי הלקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here