עיצוב פנטהאוז
קרדיט: sdsd.co.il

האם הקדשתם פעם מחשבה לבית שבו הייתם רוצים לגור ועד כמה אתם גרים במקום כזה כיום? השינויים שאפשר לעשות בכל בית הם לא חלום רחוק בכל תקציב שיש ואפשר גם לבצע שינויים הדרגתיים כדי להגשים זאת. אם יש לכם בית שיש לו פוטנציאל שאתם רואים אותו ורוצים להוציא לפועל רצוי לעבוד עם מעצבת פנים בצפון שיש לה קבלות על יצירתיות בתרגום רעיונות טובים לפועל בכל סגנון וטעם אישי. כשמחפשים מעצבת טובה צריך להכיר את שיטת הפעולה שלה ואת דרך העבודה שבה היא מנסה להבין מה הלקוחות רוצים ואיך הם מתארים לה את הבית הרצוי מבחינתם וכיצד הם היו רוצים לגור. את כל זה היא עוטפת ברעיונות שהם היישום של החזון שלה ושל הלקוחות, משולבים יחד. במשרד SD תכנון ועיצוב פנים תוכלו למצוא שותפים לחזון שלכם כדי להגשים את החלום שלכם על בית מעוצב בדיוק כפי שאתם רוצים.

קומת הגג והייחודיות שבה

כל מעצבת פנים הייתה רוצה לקבל את האתגר של עיצוב פנטהאוז משום שהאפשרויות בו כמעט לא מוגבלות. מדובר בשטח נדל"ני ייחודי ויוקרתי למדי שכל אחד היה שמח לגור בו, על גג העולם, ולצפות בכל העולם נפרש למרגלותיו. זהו מקום שמיועד ללא ספק לאירוח ולכן כל עיצוב פנים שלו צריך לקחת זאת בחשבון ולחלק את השטח בהתאם. זהו מקום שבו אתם יכולים לחלום חלומות ולהגשים בקלות משום שזוכים בו לפרטיות מרבית וברוב המקרים גם אין שכנים. אם אתם גרים בדירת גג חשבו על עיצוב הפנים שלכם כעל הגשמת תכנית שבה הכל מותר ואתם יכולים להתפרע עם הרעיונות כדי ליצור לכם עולם משלכם בגג העולם, ולמצוא מעצבת שיכולה להגשים לכם זאת.

להמריא על כנפי השראה

מעצבי פנים מוצלחים יודעים שלהשראה יש תוקף רק אם מצליחים לעגן אותה במציאות ברעיונות פרקטיים שגם נראים טוב ויזואלית, והם לא רחוקים מהחזון של הלקוחות. בין אם זה פנטהאוז או דירת יוקרה או דירת חלומות שכל אחד היה רוצה לעצמו, התפקיד של מעצבת פנים היא לתרגם הכל ולרקוח מזה את המתווה שבו גם אפשר לחיות בצורה נעימה וגם אפשר ליהנות מהאסתטיקה שמתאימה לטעם של הדיירים. זאת המשימה שעומדת בפני משרד SD תכנון ועיצוב פנים והוא עומד בו בהצלחה כבר כמה וכמה שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here