credit: pixabay.com

אם נכנסת אי פעם לבית מלא בצמחיה ולפתע הרגשת התרוממות רוח גדולה, לא מדובר בצירוף מקרים. מעבר לערך הדקורטיבי שבדבר, הכנסת עציצים לבית מביאה איתה לא מעט יתרונות לאיכות החיים. אם תמיד אמרת לעצמך שהבית שלך לא מתאים לעציצים, זה הזמן להפנים את העובדה הבאה: אין שום בית בעולם שהוא חם או קר מדי, חשוך או מואר מדי, או לח או יבש מדי עבור עציצים. הכול מתחיל ונגמר בבחירות שנקבל. בין אם חיפשת עציץ לחדר אמבטיה או לסלון, לאור שמש ישיר או במתחם אפלולי, לכל מצב יש את הצמח האידיאלי עבורו. אלו כמה מהיתרונות הבולטים ביותר שנוכל להפיק עם העציץ הנכון.

תורם לאיזון מצב הרוח ולשיפור הריכוז

מספר מחקרים שנערכו בקרב בעלי עציצים, מצאו קשר מובהק בין טיפוח צמחים ובין ירידה במדדי הלחץ, כולל דופק ולחץ דם. משימות הגינון הפחיתו את הסבירות לחרדה וסייעו לבעלי העציצים לחוש נינוחים ושלווים יותר. למעשה, נמצא כי גם בעלי עציצים המתמודדים עם מצבים נפשיים קיימים כמו דיכאון וחרדה, נהנו מהפחתה משמעותית בעוצמת התסמינים כשהחלו לגדל עציצים בביתם.

תרומה מפתיעה נוספת לאיכות החיים נמצאה בתחום התפקודים הקוגניטיביים. סריקות מוח שנערכו בקרב בעלי עציצים אמיתיים לעומת עציצים מלאכותיים, מצאו כי בעלי העציצים האמיתיים הפגינו יכולות מיקוד, זיכרון ויכולת חשיבה מהירה טובים יותר. אז אם תקופת המבחנים מתקרבת או אם מצב הרוח שפוף בזמן האחרון, זה הזמן להכניס עציץ אנטוריום קטן לחדר.

מגוון פתרונות גינון לבית ולחצר

משתלת "תגל הארץ" מעמידה לרשותך טווח רחב של מוצרים ושירותים שיכניסו את הקסם של עולם הצמחים לביתך. תמיד רצית להכניס דשא סינטטי למרפסת? רוצה למלא את הבית בצבע ובחמצן? נשמח להיות השותפים שלך לתהליך החשוב הזה. אנו מציבים את איכות השירותים והמוצרים שלנו בראש סדר העדיפויות ולכן, כל הציוד הזמין לך במשתלה נושא תו תקן מחמיר. רוצה ללמוד כיצד נוכל לסייע לך? נשמח לענות על כל שאלה שיש לך. כדי ליצור עמנו קשר, ניתן להתקשר כעת למספר הטלפון 054-5470267.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here