קרדיט: pixabay

משפחות רבות חיות בבוץ כלכלי לא פשוט אך עדיין לא מזמינות ייעוץ לכלכלת המשפחה. לרוב זה מתחושה של בושה או חוסר אמונה באיש מקצוע שיוציא אותם מהמצב הזה. חשוב לדעת כי בכל תחום יש אנשי מקצוע שהם בעלי ניסיון בו ויכולים לספק את העזרה, ייעוץ, הכוונה ועבודה הטובה ביותר בשל ניסיונם. עמיחי מרקס, יועץ לכלכלת המשפחה, מציין כי כאשר מדובר במשפחה שלכם זה לא משחק ואין מקום לבושה או חוסר אמונה – צריך לקבל החלטה ועכשיו כדי לצאת לדרך כלכלית חדשה.

כיצד ייעוץ לכלכלת המשפחה יעזור לכם?

  • לא תצטרכו לדאוג לכך שהכסף יסתיים לפני החודש. התנהלות כלכלית בריאה תשאיר לכם תקציב להתנהלות בריאה וטובה לאורך החודש כולו. לרכוש אוכל, מצרכים ודברים נוספים שתצטרכו כדי לנהל חיים מכובדים בהתאם להכנסות שלכם.
  • ייעוץ לכלכלת המשפחה יסייע לכם להתנהל כלכלית בצורה נכונה יותר, ולהכיר את הפיקדונות, הביטוחים, הפנסיות והחסכונות שלכם שאתם אפילו לא מודעים אליהם. כמו כן, תלמדו כיצד לחסוך בעלויות הביטוחים ובאינספור הוצאות אחרות המרכיבות את המשקולות שעל הכתפיים שלכם –ולהקל על עצמכם.
  • תדעו להפוך את המינוס החודשי לפלוס ולהיכנס לאורח חיים בריא יותר מבחינה פיננסית ולחיות חיים נטולי לחץ ודאגות כלכליות.
  • תוכלו לשפר משמעותית את האווירה בבית. כסף או יותר נכון – מחסור בכסף, ידוע כנושא עיקרי היוצר אינספור וויכוחים, מריבות ודאגות שפוגעות גם ביחסים בין בני הבית, גם באווירה הכללית והאנרגיות בבית וגם בבריאות של בני הבית.
  • ייעוץ מקצועי ייתן לכם כלים להתנהלות פיננסית נכונה וקבלת החלטות פיננסיות חשובות גם בהיעדר היועץ המקצועי לידכם.

היום כבר לא צריך לגזור את האשראי

עמיחי מרקס מלווה משפחות רבות בישראל כבר למעלה מ-15 שנים. הוא שמע כבר את כל הסיפורים, ראה אינספור בעיות כלכליות של משפחות, כולל משפחות שבהן אנשים אינם מוצאים עבודה או מייצרים, משפחות הנמצאות במינוסים גבוהים מאוד ומשפחות המתקשות לשרוד את החודש. הכול מתחיל מהתנהלות פיננסית נכונה של בני המשפחה ותשוקה ורצון לבצע פעולות משנות חיים. אנו לא מדברים על לגזור את כרטיס האשראי, להפסיק לאכול או להפסיק את החשמל בבית. יש דרכים אחרות לעשות זאת. צרו קשר באתר או בטלפון 054-2372417 ונשמח ללוות אתכם בתהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here