הראשון בניקיון: פוליש אקולוגי
קרדיט pixabay

סטנדרט גבוה בשירותי ניקיון, הוא כבר לא מילה גסה. כל עסק או חברה המכבדים את עצמם, דואגים לשירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חברות הניקיון, מעניקות שלל פתרונות לבית העסק או לחברה, וישנם המשתלבים גם בשוק הפרטי של ניקיון בתים לפני ואחרי קניה, ועוד. בין השירותים הניתנים, אחד המבוקשים הוא הפוליש. חברת הראשון בניקיון, מובילה בשדרוג המרצפות בעזרת פוליש, ומשתמשת בכל מקום אליו היא מגיעה עם חומרים אקולוגיים לשמירה על הסביבה. 

למה פוליש של הראשון בניקיון?

במהלך השנים המרצפות מקבלות בלאי כתוצאה מגורמים שונים, חומרים לשטיפת רצפות, צעדים, גרירת רהיטים ועוד. מרצפת ישנה מאבדת את החיוניות והברק שלה, לכן אנשים רבים מעדיפים לבצע אחת לכמה שנים פוליש בביתם, פוליש יעיל גם לחידוש מרצפות לאחר קניית דירה, וישאיר את הרצפה שלכם מבריקה, ומשודרגת, דבר שיאיר את כל חלל הבית. חברת הראשון בניקיון, בבעלותו של איש העסקים והיזם, נאור גולדברג, מציעה לכם שלל פתרונות לחידוש המרצפות ולהשבת החיוניות שלהן. לגולדברג מספר חברות בבעלותו, אשר הקו המשותף לכולן – יזמות עסקית ירוקה.

הראשון בניקיון – פוליש בשלל סוגים

קיימים מספר סוגים של פוליש לרצפה, כשהעיקריים ביניהם, פוליש קריסטל, פוליש וקס ופוליש סילר. שלושת הסוגים הללו, יהפכו את הרצפה שלכם למבריקה כמו שתמיד רציתם, חשוב להבין כי תהליך העבודה עם כל אחד מהם שונה. חברות הניקיון ממליצות בדרך כלל ללקוחותיהם, לבצע פוליש קריסטל. אנשי החברה יגיעו אליכם ויבדקו את מצב המרצפות, מאחר ובחלק מהשיטות יש להכניס חומרים כימיים לתוך המרצפת. לכן חשוב להבין מה הסיכונים האפשריים במידה והמרצפות ישנות. לא כל רצפה ניתנת להברקה,  רצפה העשויה מגרניט פורצלן לא תוכל בשום אופן לעבור פוליש. חברה מקצועית כחברת הראשון בניקיון, תדאג לפתרון המושלם עבורך. 

הראשון בניקיון מומחים בפוליש קריסטל

הברקה באמצעות פוליש קריסטל, נעשית באמצעות מכונה ייחודית, שמקרצפת בעזרת מספר חומרי ניקוי שונים את הרצפה, דבר שנעשה במספר שלבים. בכל שלב נעשה שימוש בחומר אחר המוחדר למרצפות בעזרת קרצוף. בסיום התהליך הרצפה שלכם תבריק, אך חשוב להבין כי במידה והמרצפות שלכם שרוטות, פוליש כלל לא יסיע. בחברת הראשון בניקיון, דוגלים על שימוש בחומרים מהטובים בשוק, תוך הקפדת הבעלים, נאור גולדברג, ביצירת אקולוגיה ירוקה לרווחת בעל הנכס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here