קרדיט: mo-design.co.il

אם בעבר מסעדות לרוב התמקדו אך ורק בהכנת מנות טעימות ומיוחדות אשר יגרו את חוש הטעם והריח של הסועדים בהם, בשנים האחרונות הדברים השתנו ומסעדות היוקרה החלו להעניק חוויה כוללת לסועדים בהם אשר מעוררת את כל החושים ולא מסתפקת אך ורק בטעם ובריח. בין אם מדובר על בחירת המוזיקה הנכונה, ובין אם מדובר על שימוש בכלים ייחודיים, בעלי המסעדות החלו לתת את הדעת על מאפיינים נוספים אשר הופכים את חווית הסעודה לבלתי נשכחת. עקבות כך, יותר ויותר בעלי מסעדות החלו לפנות אל אנשי מקצוע אשר מציעים שירותי עיצוב פנים מסעדות יוקרה, על מנת להתאים גם את חלל המסעדה, הריהוט, והאביזרים בו לחוויה הכללית אותה היא מנסה ליצור ללקוחותיה. בין אם מדובר על מסעדה בעיצוב מטבח פתוח, שהסועדים בה יוכלו לצפות בהכנת האוכל, מסעדה בעיצוב עיצוב אתני זה או אחר או אפילו בעיצוב מינימליסטי, ללא ספק החלל עצמו משמש כחלק מהחוויה הכוללת.

עיצוב שמזמין אנשים להיכנס פנימה

כאשר אנו חושבים על מאפייה, אנו לרוב מדמיינים את הניחוח של המאפים הטריים אשר ימשוך אותנו להיכנס פנימה. יחד עם זאת, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת כאשר אדם מעוניין להקים מאפייה הוא עיצוב הפנים שלה – כיצד למעשה יוצגו ללקוחות המאפים הטריים וטעימים המיוצרים בה. החלטות הקשורות במלאכת עיצוב מאפיות חשובות במיוחד על מנת להעניק ללקוח את התחושה הנכונה, כדי שיהנה לרכוש את המאפים, בין אם מדובר על בחירת התאורה הנכונה, מקריי העוגות המתאימים או על עיצוב מעמדי המאפים השונים.

לעודד את הרכישות עם האווירה הנכונה

מחקרים מראים כי לחלל בו אנו עושים קניות, בין אם מדובר על הסופרמרקט השכונתי ובין אם מדובר על חנות בגדים של מעצב יוקרתי, יש השפעה משמעותית על חוויית הרכישה ועל היקף הרכישות בהתאם. לכן, כאשר אדם מעוניין לפתוח חנות חדשה או לחילופין לשפר את הרווחיות ולהגדיל את היקף הרכישות בחנות אותה הוא מנהל, עליו להשקיע בשירותי עיצוב פנים חנויות אשר יתאימו את העיצוב של החלל המסחרי לתחושה אותה הוא מעוניין להציג ללקוחותיו. מירב אוחנה היא מעצבת פנים אשר פועלת מזה שנים רבות בתחום עיצוב הפנים בכלל ובעיצוב פנים מסחרי בפרט, והיא סייעה לאין ספור לקוחות מרוצים לעצב את החלל המושלם בעבורם ובעבור לקוחותיהם. מעוניינים בהצעת מחיר? חייגו למספר 0507958889 ונחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here