קרדיט: Freepik,com

כיום אנשים רבים נוטים לנסוע לחברות\אנשים שאליהם הם רוצים להגיע בשביל לחתום על כל מיני מסמכים וחוזים, אך הדרך הטובה ביותר לחתום על מסמכים ללא צורך של נסיעה ושל כאבי ראש מיותרים זה באמצעות חתימה על מסמך pdf , לחתימה על מסמך פי די אף יתרונות רבים שכן הוא יחסוך לכם כמובן בזמן, בעלויות של דפים ויקל עליכם מבחינת הגעה אל המקום שבו אתם צריכים להיות, ויאפשר לכם להתעסק בדברים אחרים. כמו כן רבים חוששים לשלוח את החתימה שלהם דרך האינטרנט או דרך טפסים מכוונים, אך אין לכם מה לדאוג כי אצלנו ב iForms  הביטחון שלכם הוא מעל הכל שכן, אנחנו מקפידים על טפסים מוגנים ובטוחים כך שאין סיכוי שיעשה שימוש בחתימה או שהיא תגיע לידיים הלא נכונות. אצלנו תקבלו אסמכתא באותו רגע שחתמם על המסמך, תחתמו עם תאריך וכך אין מצב שהחתימה תגיע לידיים הלא נכונות. כמו כן חברתנו עובדת עם מיטב הגופים בישראל כמו למשל: רכבת ישראל, פזגז ועוד.

 

דברים חשובים לפני תחילת עבודה

אחד מן הטפסים הכי חשובים לפני תחילת עבודה זהו טופס 101 שכן טופס זה מפרט על כלל ההכנסות שלכם, פטורים ממס ועוד, וזהו טופס הכרחי לפני כניסתכם לכל מקום עבודה. כיום אחת הדרכים המצוינות לעשות טופס זה, זה לעשות טופס 101 דיגיטלי וזאת בשביל שלא תצטרכו להגיע למקום העבודה ולחתום על טופס מודפס. כיום המון בעלי עסקים משתמשים בטופס 101 דיגיטלי וזאת מענייני נוחות, שכן כך תוכלו לשלוח את המסמך למועסק והוא יחתום על הטופס אפילו דרך הפלאפון, במהירות וקלות וללא תקלות.

 

שימוש נכון בטכנולוגיה

הטכנולוגיה כל הזמן משתפרת ומתקדמת והיא עוזרת לנו לחסוך זמן רב בחיינו בין אם זה באמצעות חתימה על מסמכים מרחוק, או כל דבר כזה או אחר. כמו כן המערכות הטכנולוגיות החכמות של חתימה מרחוק על מסמכים תחסוך לכם זמן יקר ומשאבים יקרים, וזוהי אחת הדרכים הכי יעילות ובטוחות שיש לחתימה על מסמכים ללא צורך של לטרטר אנשים. לשם כך תוכלו לפנות ל iForms ולקבל את השירות הטוב ביותר בכל נושאי חתימת מסמכים וטפסים מכוונים מכל הסוגים. חברתנו עובדת עם מיטב החברות בארץ והינה בעלת מוניטין עשיר תוך ניסיון של למעלה מעשור בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here