קרדיט CANVA

חיפוי אלומיניום מהווה חיפוי נבחר ביותר עבור בניינים בשנים האחרונות. בשל היתרונות הרבים של החיפוי המדובר, יזמים רבים מחליטים להשתמש בו. מדובר על חיפוי שמציע עמידות למשך שנים רבות. מעבר לכך, הוא מאוד מתאים לאקלים הים תיכוני בישראל וכן לסביבה הימית. כמו כן, המראה שהוא מציע הוא מראה מודרני וייחודי. ניתן לומר כי חיפוי אלומיניום מציע מגוון רחב של יתרונות ועל כן, רבים בוחרים בו כיום עבור חיפוי מבנים מסוגים שונים לרבות: בנייני מגורים ובתי מגורים.

אלומיניום לחיפוי בניינים- במה מדבר?

אלומיניום הוא המינרל הנפוץ ביותר על פני כדור הארץ. כלומר, מדובר על מתכת נפוצה המצויה בצורה טבעית על פני כדור ארץ. היא המתכת השנייה בגודלה לאחר ברזל. האלומיניום משמש למגוון צרכים שונים בעולם הבנייה והשיפוצים לרבות: חיפוי בניינים, יצירת מסגרות לחלונות, תריסים, פרגולות, רהיטים מסוגים שונים ועוד. כמובן שניתן למצוא את האלומיניום גם בתעשיית הרכב. אחת מהסיבות שבגינה אלומיניום מאוד רלוונטי לעולם הבנייה היא: קיבולת החום שלו וחוזק המתיחה שלו.

תהליך חיפוי בניינים באמצעות אלומיניום מבוסס על טכניקה יחסית חדשה לחיפוי מבנים בפרויקטים של בנייה מסוגים שונים. בכדי לחפות באמצעות אלומיניום יש להזריק בלחץ גבוה אלומיניום לתבנית והוא משמש חומר יעיל לצורך חיפוי מבנים שונים וכן שומר על העמידות שלהם לפרקי זמן ארוכים. תהליך החיפוי מורכב מיציקה לתוך תבנית סגסוגת מתכת ולאחר מכן ביצוע החיפוי בלחץ גבוה, מה שמאפשר ליצור עבודה ברמת גימור גבוהה מאוד. ניתן לומר כי לאלומיניום יש יתרונות רבים שאין בחומרי חיפוי אחרים.

איזה מבנים אפשר לחפות באלומיניום?

חיפוי אלומיניום  רלוונטי למגוון רחב של מבנים לרבות: בנייני מגורים, מבני משרדים, גורדי שחקים, גלריות, בתי קפה, מסעדות, מפעלים, בתים פרטיים ועוד, האלומיניום הוא חומר גמיש וניתן לחפות באמצעותו במגוון רחב של דגמים, עיצובים וצורות. בכדי לחפות בצורה הטובה ביותר באמצעות אלומיניום, יש להשתמש בו בצורה נכונה. מלבד העובדה שהאלומיניום הוא חומר גמיש, הרי שכאשר מדובר על חיפוי מבנים, הוא החומר הטוב ביותר וזאת בשל העמידות שלו. חיפוי המבנה חייב להיות עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים ועל כן, כאשר בוחרים באלומיניום, אפשר להיות בטוחים שהוא יאפשר למבנה להיות עמיד מפני גשם, שמש, רטיבות ועוד. חיפוי מבנה מאלומיניום מחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר בכל תנאי מזג האוויר ולאורך זמן רב. הוא מפחית בצורה ניכרת את הסיכוי לנזילות, לבעיות רטיבות, בעיות שונות במערכת האיטום וכן ליקויי בנייה.

 חיפוי אלוקובונד- במה מדובר?

חיפוי אלוקובונד הוא סוג של חיפוי אלומיניום. מדובר על חיפוי איכותי אשר מורכב משני גיליונות אלומיניום כאשר הליבה הפנימית שלו עשויה מפוליאתילן בצפיפות נמוכה. כל החלקים יודבק זה לזה באמצעות חום בתהליך ממושך. התהליך המדובר מאחד את החלקים והופך אותם ליחידה אחת גמישה וחזקה.  האריחים של החיפוי המדובר מתחברים אחד לשני וניתן לשלב אותם עם חומרי עיצוב אחרים. כיום לא מעט אדריכלים בוחרים בחומר החיפוי המדובר עבור חיפוי בנייני מגורים ובתים פרטיים.

 כל היתרונות של חיפוי אלוקובונד

לחיפוי אלקובונד יש יתרונות רבים: ראשית כל, מדובר על חומר חיפוי שמצד אחד המשקל שלו נמוך ומצד שני הוא חזק בצורה יחסית. מעבר לכך, יכולת הכיפוף של החומר המדובר גבוהה במיוחד ועל כן, קל להתקין אותו. מעבר לכך, הוא מצוין בבידוד רעשים שונים וכן הוא עמיד הן בפני תנאי מזג האויר והן בפני זעזועים. מדובר גם על חומר שעמיד בפני שברים וחסין מפני אש. כמו כן הוא עמיד בפני חומרים כימיים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here