הכלי האידיאלי להדרכת עובדים בעסק
Credit: Pixabay.com

אם מאיימים עליכם, עוקבים אחריכם או שיש מישהו שלא מרפה מכם, חשוב מאוד שתדעו שאתם בהחלט לא צריכים לחיות בפחד או להשלים עם המצב הקיים. במקרים מעין אלה, אתם יכולים להגיש בקשה לבית המשפט לצורך הוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד האדם אשר מטריד אתכם. כך ללא ספק תוכלו להרגיש בטוחים יותר.

הטרדה מאיימת- במה מדובר?

החוק למניעת הטרדה מאיימת הוא חוק אשר מגדיר מהי הטרדה אשר מאיימת על אדם כלשהו ומהי התנהגות אשר יכולה לפגוע בשלווה של האדם, בחירות שלו, בפרטיות שלו וכן מה יכול לפגוע בו באופן גופני. הפגיעה יכולה להתבצע באמצעות מעקב, מארב, טלפונים בלתי פוסקים, שליחת צד ג לאדם בכדי לדבר איתו בשם אדם אחר ועוד. הטרדה תחשב למאיימת אם האיום הוא באופן עקיף ומרומז או בצורה ישירה. כלומר, גם אם אמירה מאיימת כלשהי איננה יכולה להוות עבירה פלילית, היא ללא ספק יכולה להיות מוגדרת כהטרדה מאיימת, דבר אשר יאפשר להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד אותו אדם. בכדי להוציא צו להטרדה מאיימת יש לפנות לעורך דין פלילי ומקצועי שיסייע לכם. עורך דין פלילי יכול לעסוק במגוון תחומים שונים לרבות: נהיגה במהירות מופרזת שהובילה לתאונה עם נפגעי נפש או גוף, עבירות רצח, אלימות ועוד.

מהו צו למניעת הטרדה מאיימת?

צו זה הוא למעשה צו אשר בית המשפט השלום מנפיק. המטרה שלו היא להגן על כל אדם באשר הוא מפני אנשים המעוניינים לפגוע בפרטיות שלו, בשגרת החיים התקינה שלו, בחירות שלו או בשלוות החיים שלו. ישנם מקרים שבהם אדם מוטרד על ידי שכנים המתנכלים לו, ישנם מצבים שבהם יש התנכלות מאחד מבני הזוג בהליך גירושין, ישנם מקרים של אובססיביות של בן זוג לשעבר ועוד. הצו המדובר מורה לכל אדם אשר מהווה גורם מטריד ומאיים שלא להתקרב אל האדם שהוא מטריד ולא ליצור עימו קשר בשום דרך ובשום אופן. הפרה של הצו המדובר עלולה לגרור אחריה עונשים פליליים חמורים. כמובן שבכדי להוציא את הצו המדובר, יש צורך לפנות לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, אשר מכיר היטב את התחום ויוכל לסייע לאדם להוציא צו דחוף ביותר שיקל עליו את חייו ויאפשר לו לחיות בצורה נוחה, טובה ורגועה יותר.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, כדאי שתבחרו בטובים ביותר בתחום: משרד עו"ד אלון שליכטר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here