מתנות לפסח לעובדים
קרדיט : אביב פרסום

פסח הוא חג מיוחד במינו בלוח השנה היהודי וביחד עם ראש השנה הם נחשבים לחגים שיש להם מכנה משותף חשוב – הם החגים שבהם עובדים בכל ארגון או חברה מקבלים מתנות. לא כל חג נחשב למשמעותי כדי להעניק בו מתנות אך בהחלט יש לא מעט מחשבה לפני שקונים מתנות לפסח לעובדים והן צריכות להיות מתנות משמעותיות. מי שאמון במשרד על מחלקת משאבי האנוש מקצה תקציב לא קטן לקראת החג הזה והוא גם יודע שצריך להתחיל לפעול בעניין מספיק זמן מראש על מנת למצוא את הרעיון הטוב ביותר, להזמין, לבצע מיתוג על פי הצורך וכמובן לקבל את המשלוח של המתנות למקום העבודה.

מה קונים בתור מתנות לפסח לעובדים?

ככל ומדובר בפסח, אפשר לבחור מתנות לעובדים שמבוססות על סימני החג – בקבוק יין כשר לפסח, עוגיות מיוחדות, אגוזים ומפצח או הגדה מהודרת. מעבר לזה אפשר גם לבחור מתוך מגוון רחב במיוחד של מתנות שאפשר לעשות בהן שימוש יומיומי והן יהפכו לחלק בלתי נפרד מהחפצים שיש בבית והעובדים עושה בהם שימוש, כמו גם בני המשפחה שלו. כלי בית וערכות כלי מטבח יוקרתיים ואיכותיים,, פריטי טקסטיל כמו חולצות, כובעים או מגבות, מפת שולחן יפה ומיוחדת או אפילו תיק לטיול או כל ציוד אחר שמיועד לשימוש בקמפינג ובשטח.

החשיבות של קניית מתנות לכבוד החג

כיום יש כמה וכמה סיבות להזמין מתנות . הראשונה היא הרצון להעניק מתנה במועד כל כך מיוחד בלוח השנה היהודי. השנייה היא הרצון לשמח את העובדים ולהראות להם הערכה והשלישית היא לחזק את הקשר בינם לבין מקום העבודה ולדעת שהם מגיעים בבוקר ליום העבודה מתוך תחושות חזקות של מסירות ושליחות. שילוב של שלושת השיקולים האלה מוביל לבחירה של מתנות איכותיות ואישיות שכל עובד שמח לקבל, כמו שהוא שמח לדעת שמוקירים את העבודה והמאמץ שלו בארגון.

אצל אביב פרסום תמצאו מגוון רחב של מתנות לפסח ולכל חג, לכל אירוע ולכל עיתוי במהלך השנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here