paintball-gerila

קשה למצוא משחקים שנותנים ערך מוסף עבור הילדים. מאפשרים להם להפעיל את הגוף, לפתח את החשיבה, המוטוריקה והכישורים החברתיים שלהם. פינטבול לילדים של פינטבול גרילה מאפשר ליהנות משעות של משחק והנאה, יחד עם פיתוח כל הכישורים שציינו. אז מה יותר טוב מזה?

אז איך זה בעצם עובד?

פיינטבול לילדים הוא משחק לחימה, המתבצע בין שתי קבוצות יריבות, באמצעות רובה דמה וכדורי צבע. המשחק נעשה בשטח,  במגרשי המדמה שדה קרב. במהלך המשחק המטרה היא "לחסל" את היריבים, תוך כדי שימוש בכדורי הצבע. המשחק כמובן בטוח והוא מבוצע בהשגחה מלאה ועם כל אמצעי ההגנה הנדרשים. המדריך מלווה את הקבוצות ומנחה אותם באופן מדויק.

למה דווקא משחק פיינטבול לילדים

הילדים שלנו מבלים שעות מול המסך, הם אוהבים לשחק משחקים שונים ולאתגר את עצמם. אבל חשוב מאוד לגוון את המשחקים שלהם ולתת להם לצאת מהעולם הוירטואלי לעולם המעשי. בתנאי השטח הם מזיזים את הגוף מרגישים את המאמץ וחווים את הצד הפיזי של המשחק. המשחק מעניק חווית לחימה אמיתית ותחושת הניצחון היא שונה לגמרי מזו שחווים על המסך.

למה מתאים משחק הפיינטבול?

לכל המשפחה- המשחק מתאים גם לילדים וגם למבוגרים. כל משחק מותאם לגיל ולרמת המשתמשים ומאפשר לאחים הגדולים והקטנים לשחק ולהנות ביחד עם ההורים. משפחות רבות בוחרות לצאת למשחק משפחתי מגבש ויום חוויתי ביחד.

לימי הולדת- פעם הסתפקנו בעוגה בלונים ומוזיקה. אבל היום הסטנדרטים של ימי ההולדת השתנו. וכשאנחנו מארגנים ימי הולדת לילדים, צריך לעשות משהו שונה, עם חברים ובני משפחה. יום הולדת כזו שיזכרו להרבה זמן. פינטבול לילדים מאפשר לכם לחגוג יום הולדת עם עוגה וכיבוד וגם לשלב משחק כיפי לכל החברים ולצאת עם חוויה מגבשת יוצאת דופן.

גיבוש כיתתי- מכיוון שמדובר במשחק שמתבצע בקבוצות, הוא דורש שיתוף פעולה ועבודת צוות. דבר שמאפשר לגבש בין חברים לכיתה ולאפשר להם לחשוף כישורים שונים. הילדים יתאמו אסטרטגיות ישתפו פעולה ויסייעו אחד לשני לנצח. כל אחד לפי היכולת שלו והצדדים החזקים שיש בו.

לתיאם משחק מהנה של פיינטבול לילדים בפיינטבול גרילה צרו קשר 050-4449-548

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here