אפוקסי
קרדיט https://yosifloor.co.il/

צבע ייחודי לכל מטרה בעזרת ציפוי אפוקסי

אפוקסי שקוף הינו חומר אשר יש לו תכונות המייחדות רק אותו והופכות אותו ליעיל מאוד בשימושים השונים שלו, כמו ציפוי אפוקסי שקוף ניתן לחיפוי רצפות משלל סוגים שונים. הוא ניתן למילוי סדקים ברצפות, איטום טוב יותר, מקומות בהם עובדים עם סביבת לחות גבוה וכו'. ציפוי באפוקסי שקוף מעולה לסיטואציות בהם לא נרצה לשנות את צבע הרצפה הקיים. היתרונות הרבים שיש לאפוקסי שקוף הם:

  • חומר- חומר קשיח וחזק.
  • עמידות גבוהה מאוד לטמפרטורות, לחות, חומרים כימיים, דלק, גריז, שמנים ואש.
  • בלאי- כמעט ואין באפוקסי שקוף בלאי בגלל העמידות החזקה והטובה שלו.

אפוקסי שקוף הוא ציפוי מעולה למקומות בהם משתמשים עם משקלים כבדים שכן הוא נשמר והוא יציב וחזק לכל אורך השימוש בו והתחזוקה בו מעטה. לשם כך תוכלו לפנות לחברת יוסי פלור בע"מ אשר מתמחה בציפוי אפוקסי וציפוי פוליאוריטן לרצפות, החברה מעניקה שירות רחב גם למגזר הפרטי וגם לציבורי. כמו כן החברה קיימת מעל 55 שנה והניסיון שלה בתחום הוא פנטסטי.

צבע אפוקסי מיוחד לרצפות

צבע אפוקסי יכול להתאים להמון שימושים וזאת בשל היתרונות הרבים שלו, והוא ניתן למריחה על משטחים שונים וזאת בשל תכונות ההיצמדות הנפלאות שלו. ניתן להשתמש בצבע אפוקסי לעץ או לבטון, שימוש בצבע אפוקסי מחייב ידע בשיטות צביעה מיוחדות, ניתן לקבל עמו גוון מט חצי מבריק או גוון מבריק, הצבע האפוקסי הוא מדהים והוא ייתן לכם מראה אסתטי ונקי בכל מקום.

אפוקסי ? צבע זול אך עמיד

אפוקסי נחשב לצבע ריצפה מהזולים בשוק אשר מספק את אותם התוצאות כמו שאר הצבעים שהעלות שלהם יקרה יותר, מומלץ לרכוש את האפוקסי אצל משווקים בעלי מוניטין גבוה בתחום. יש חשיבות גבוהה לאיכות האפוקסי שכן צריך לבדוק בצורה יסודית שזהו אכן החומר המקורי, יש לשים לב שהאפוקסי עומד בכל הדרישות המקוריות שלו ולרכוש אותו מהיצרנים הידועים שמשווקים אותו, לדוגמת חברת יוסי פלור בע"מ הקיימת מעל 55 שנה ומתמחה בציפוי אפוקסי ואחת המשווקות הכי חזקות בארץ של צבע האפוקסי הפופולרי, לפרטים נוספים צרו קשר:  050-3276699 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here