כולנו רוצים להיראות מיוחדים וייחודיים. במיוחד כשהדבר מגיע לשיפוץ דירה, אנו רוצים לעשות שיפוץ מיוחד, שיגרור תגובות רבות ושיהיה לשיחת היום. שיפוץ דירה מוצלח הוא לא רק שיפוץ פונקציונאלי אלא גם שיפוץ שמשנה את הדירה ונותן לה מראה יקר ומעוצב. שיפוץ הדירה הוא מעשה של ביטוי אישי בו אתם יכולים לבטא את הטעם ואת הסגנון האהובים עליכם.

אחת מהשיטות החדשות לריצוף ושיפוץ דירה מיוחד במינו הוא התקנת ריצוף עץ בביתכם. לא תמיד מתקינים ריצוף כזה בכל הבית, ולפעמים מסתפקים בחדר אחד או שניים. כמו כן יש להתחשב בתנאים שונים כמו הפרשי גובה, חום וקור, ועוד גורמים שונים שמשפיעים על ההיבט המקצועי של התקנת הריצוף כחלק מפרויקט שיפוץ דירה. ריצוף עץ בחדר המגורים, במטבח, או בחדר השינה הוא מיוחד מאד ונותן לכל השיפוץ טעם אחר – יוקרתי, אירופאי, ומיוחד. ריצוף עץ בשיפוץ דירה הוא פיתרון איכותי וחדשני שיקנה לדירתכם מראה מיוחד במינו.

לפני שיפוץ דירה כל בעל דירה צריך לקחת כמה החלטות. הוא צריך להחליט מהם היעדים של השיפוץ. עליו למצוא קבלן שיפוצים טוב ומנוסה וכמובן לא לוותר על חתימה על חוזה לפני שיפוץ דירה. יש להחליט על מסגרת התקציב, על מסגרת הזמן, ועוד דברים טכניים רבים שבלעדיהם עבודת השיפוץ פשוט לא תצא לפועל. אך יחד עם זאת ישנן החלטות חשובות מאד שנוגעות לתחום העיצובי: איזו אוירה אנו רוצים שהדירה שלנו תקבל אחרי השיפוץ? כל שיפוץ דירה נושא אופי מסוים ומקנה לדירה אוירה שונה. יש כאלו שאוהבים דירה נקייה ולבנה, מוארת ומאווררת. יש כאלו שאוהבים דירה מלאת אלמנטים עיצוביים, עם ריצוף מיוחד במינו. לכל אחד כמובן יש את הפתרונות שלו ושוק השיפוצים מלא בשיטות עבודה, חומרי גלם, וסגנונות שיכולים להתאים לכל אחד.

שיפוץ הדירה ברצפת עץ הפך בשנים האחרונות לשיטה מקובלת אם כי עדיין לא רבים בוחרים בה. הסגנון האירופי של ריצוף בעץ לא התקבל בקלות בארץ ולאנשים רבים קשה להבין כי ריצוף בעץ הוא לא פחות חזק ועמיד מאשר ריצוף רגיל. אם אתם בעלי תעוזה ורוצים לנסות משהו חדש בשיפוץ דירה שלכם אולי תרצו לבדוק אפשרות של ריצוף בעץ. יש אפשרויות רבות ושונות לריצוף, כמו ריצוף פורצלן, אריחי קרמיקה, או ריצוף בריצפת פרקט ולמינציה. אך שיפוץ דירה תוך שימוש ברצפת עץ הוא שונה מכל אלו. מדובר בעץ טבעי מסוגים שונים, כשהצבע הטבעי של העץ הוא המקנה לחדר כולו אוירה מסוגננת וייחודית.

קיים מגוון רחב של עצים המשמשים לריצוף ולשיפוץ. עץ טיק, לדוגמא, ידוע במיוחד כמשמש לביצוע שיפוצים מעין אלו. עץ הטיק יכול להיות בצבעים שונים, מלבן וצהוב חיוור ועד לצבע זהוב כהה. מדובר, כפי שברור לכל, בצבעים נועזים שלא מרבים לראות בדירות ישראליות. דובדבן ברזילאי הוא סוג עץ נוסף שניתן להשתמש בו לריצוף. מדובר בעץ חזק וכבד מאד והגוונים שלו הם אדומים – מאדום של ממש עד לאדום כהה שעל גבול השחור. שיפוץ דירה בעזרת עץ הוא החלטה שלא רבים מרבים לקבל, אבל יכול להיות שדווקא בדירתכם פיתרון זה יהיה הפיתרון הנכון ומה שישלים את המראה העיצובי שביקשתם להשיג בשיפוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here