שיפוץ דירה עם אריחי טרה קוטה

אריחי טרה קוטה ידועים בעולם השיפוצים בתור אחד מחומרי הגלם העמידים והפופולאריים ביותר. כל קבלן שיפוצים יודע כי כשמדובר בשיפוץ חדרי אמבטיה, שיפוץ חדרי מגורים, וגם בשיפוץ הגינה וחוץ הבית, הרי שאריחי טרה קוטה הם בחירה מצויינת שמתפקדת היטב בכל שיפוץ דירה, לא רק בהיבט המקצועי אלא גם בהיבט האסתטי.

עולם השיפוצים מתחדש כל העת, וכפי שניתן לראות במאמרים שונים המתפרסמים באתר, כל העת נכנסות טכנולוגיות חדשות, שמטרתן בסופו של דבר היא ביצוע שיפוץ דירה קל, נוח, זול ומותאם לצרכי בעלי הבית. אריחי טרה קוטה הם לא מוצר הייטק חדשני, אלא אריחים מסורתיים שמיוצרים מחימר אדום בתהליך ייצור שעקרונותיו נשמרים כבר אלפי שנים. ועם זאת, יתרונם של אריחי טרה קוטה הוא ברור כשמדובר בחוזק, עמידות ויופי. המראה האופייני שלהם, עם הצבע האדום והטבעי, ישדרגו כל שיפוץ דירה או שיפוץ בית ויתנו מגע של איכות וטבעיות.

אריחי טרה קוטה ניתנים לשימוש במגוון דרכים. אחד השימושים הנפוצים ביותר בעולם השיפוצים הוא הנחת אריחי טרה קוטה כרעפים לבית. בישראל, גם בתוך העיר וגם ביישובים ובכפרים, מראה הרעפים הוא נפוץ מאד ונותן לבית כולו ולסביבה מראה וניחוח של "חוץ לארץ", היתרונות הבולטים של גג הרעפים הם כמובן המודלוריות ואפשרויות התיקון. ניתן להחליף מספר רעפים ואין צורך לבצע שיפוץ מקיף באם יש דליפה, נזק, וכדומה.

גם בשיפוצים בתוך הבית ניתן השתמש באריחי טרה קוטה. השימוש הנפוץ ביותר באריחי טרה קוטה הוא בריצוף. ריצוף הבית באריחי טרה קוטה הוא בעל אפקט עיצובי מרהיב. הצבע הטבעי של האריחים מעניק לחדר כולו מראה מיוחד שאי אפשר לחקות בשום דרך אחרת. כמובן, ששיפוץ דירה הכולל ריצוף חדרים באריחי טרה קוטה צריך להתחשב גם בתכונות המיוחדות של האבן. באם מדובר במשטח שיירטב ויישחק, כדאי לבצע איטום לאבן ובכך להעניק למשטח הריצוף עמידות וחוזק.

כפי שאפשר לבצע שיפוץ עם אריחי פורצלן, או שיפוץ עם אריחי קרמיקה, הרי שאפשר גם לבצע שיפוץ עם אריחי טרה קוטה גם בחדרי האמבטיה או השירותים. שיפוץ אמבטיה הכולל חידוש הריצוף, או חידוש משטח הקרמיקה, הוא פרויקט שרבים מאד בוחרים לבצע כחלק מפרויקט שיפוץ דירה. כל מי שביצע אי פעם שיפוץ דירה הכולל שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים יודע כי ההיבט העיצובי הוא חשוב במוחד בחדרים אלו. בחדרי האמבטיה והשירותים אי אפשר פשוט לסייד את הקיר בצבע לבן, אלא יש להחליט על קונספט עיצובי שמצד אחד יהיה אסתטי ונעים לעין, ומצד שני עמיד בפני הרטיבות והשימוש התכוף.

שיפוץ דירה ושיפוץ אמבטיה בעזרת אריחי טרה קוטה הוא פיתרון שלו יתרונות רבים גם מבחינת יופי ועיצוב וגם מבחינת חוזק ועמידות.

אריחי טרה קוטה הם חומר גלם טבעי ולפעמים המרקם המחוספס שלהם יכול להרתיע מעט אנשים. ועם זאת, שיפוץ דירה תוך שימוש באריחי טרה קוטה הוא למעשה המשך של מסורת בת אלפי שנים. כיום, בעזרת הטכנולוגיות החדשות בעולם השיפוצים, ניתן להקנות לאריחים מראה חלק יותר ומעוצב, כך שיתאים לכל שיפוץ דירה – פנימי או חיצוני.

לסיכום, אריחי טרה קוטה יכולים להשתלב נהדר בכל תכנית של שיפוץ דירה. אם אתם מתכננים שיפוצים בביתכם, ואפילו בניית בית חדש, זיכרו כי המראה הכללי של הדירה הוא קריטי. שיפוץ שמעלה את ערך הדירה הוא שיפוץ שמשתמש באובייקטים ובחומרי גלם מעוצבים, וכמובן תוך כדי מקצועיות וניסיון. אריחי טרה קוטה יכולים להיות הטאץ' הסופי לשיפוץ דירה שלכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here