איטום מרחבים מוגנים? באמצעות פתרונות מתקדמים

ישראל היא, ללא ספק, אחת המדינות היפות בעולם – אך גם בין המורכבות ביותר. אנו חיים במציאות מאתגרת המחייבת אותנו לגור או לעבוד במבנים הכוללים ממ"דים. כך או כך, על מנת שהממ"דים ישרתו אותנו כראוי במצבים ובאירועים שונים, יש לאטום כראוי את מעברי הכבלים והצנרת, כנגד גזים, אש והדף.

כאשר אנו מדברים על איטום מעברי כבלים בצנרת בתוך מרחבים מוגנים, מדובר בעמידה בהוראות פיקוד העורף. כלומר, כאשר מתקינים קווי צנרת בממ"דים של בניינים ציבוריים, כמו למשל בתי חולים, יש לאטום את הצנרת כהלכה. לשם כך, יש להתקין מערכות איטום mct , תוצרת חברת ;svt מערכות אותן יתקינו בהצלחה מרובה עובדי ש.מ. מיגון ובטיחות. חברה זו מתמחה בפתרונות איטום מעברי צנרת בממ"דים באישור פיקוד העורף. לכל שאלה ובעיה, צוות עובדי החברה ישמח לעמוד לרשותכם.

להתקין מערכות איטום מעברי כבלים בצנרת – ולעמוד בדרישות השונות

מדי יום, אנו מתחילים בוקר חדש, יוצאים מביתנו הקט ועושים את דרכנו לעבר המשרד. מדובר בשגרה מבורכת אותה אנו מנהלים באחת המדינות המרשימות ביותר: ישראל. עם זאת, ולעיתים קרובות לאורך העשורים האחרונים, תושבי הארץ נאלצים להתמודד עם מצבי חירום שונים ומגוונים. לאור כל זאת, יש צורך בהקמתם של ממ"דים וממ"קים. כמו כן, וכדי שניתן יהיה להקפיד על בניית החללים הללו כראוי, יש להתעניין בפתרון הבא: איטום מעברי צנרת.

באמצעות איטום מסוג זה, ניתן יהיה להתמודד כהלכה בכל הנוגע אל מעברי צנרת בממ"דים – ויצירת מרחב מוגן בכל הקשור לקיומם של אש ועשן. לאור חשיבותו של איטום מעברי אש מקצועי, יש לפנות לצוות המומחים של ש.מ. מיגון ובטיחות. באמצעות השירות המקצועי שלהם, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים לגבי טיב עבודת האיטום – כמו גם השלכותיה החיוביות על חייכם.

ביצוע עבודה מהמעלה הראשונה

בכל הנוגע לאיטום מעברי צנרת בממ"דים, יש לפנות אל המומחים בלבד – לצורך התקנה מקצועית ומדויקת. לשם כך, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות. חברה זו פועלת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, מחזיקה בניסיון ביצועי של למעלה מ-20 שנה ומספקת מוצרים איכותיים תוצרת גרמניה. מעוניינים גם אתם בהתקנתם של פתרונות איטום מעכבי בעירה? לפרטים נוספים, התקשרו לטלפון: 09-7731368

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here