אריחי פסיפס בשיפוץ

עולם אריחי הקרמיקה השתנה שינוי משמעותי בשנים האחרונות. בעבר, מי שמעוניין היה לשלב בשיפוץ דירה שתכנן אריחי קרמיקה, היה מוגבל לגוונים ולצורות מאד בסיסיות. כיום, קיים מגוון גדול מאד של אריחי קרמיקה מכל הסוגים והסגנונות. ישנם אריחים מאבן טבעית, אריחי פורצלן, אריחים מלאכותיים, אריחים קטנים ואריחים גדולים… המבחר הוא עצום.

אך אופנה חדשה ומעניינת היא זו של אריחי פסיפס. אריחי פסיפס הם היום פיתרון עיצובי יפהפה עבור חדרי אמבטיה, חדרי שירותים, ואף למטבח. אם בעבר קירות המטבח והשירותים היו מכוסים באריחים לבנים ובגודל אחיד, הרי שהיום ניתן לבצע שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה בעזרת אריחי פסיפס. אריחים אלו יוסיפו צבע וגיוון לכל חדר ויהפכו כל שיפוץ דירה למודרני ומעוצב!

מהם בעצם אבני פסיפס? עולם השיפוצים מלא כל הזמן בחומרי גלם ובשיטות בניה חדשות. אבל אריחי פסיפס הם למעשה גלגול של שיטת בניה עתיקה מאד. אריחי הפסיפס הם אריחים קטנים מאד שיוצרים משטח צבעוני, כשכל אבן קטנה צמודה בדיוק לחברתה ויוצרת מרקם עדין ומיוחד של צבע וטקסטורה. אריחי פסיפס יכולים להוסיף רבות לכל שיפוץ דירה. אם מדובר בשילוב אריחי פסיפס בחדר האמבטיה, בשיפוץ המטבח, או אפילו ביצירת אלמנט עיצובי בחדרי השינה או המגורים – הן מתאימים נהדר לכל תוכנית שיפוץ דירה.

לאריחי הפסיפס כמה יתרונות חשובים שהופכים אותם לחומר גלם אידיאלי בשיפוץ דירה. ראשית, הם חזקים ועמידים. למרות שמדובר באריחים קטנים מאד, הרי ששיטת ההנחה שלכם, בעזרת דבק מיוחד, גורמת למשטח המכוסה להיות עמיד וחזק. שנית, הם מתאימים במיוחד לשיפוץ חדרים רטובים, כלומר – חדרי האמבטיה, השירותים, ומשטח השיש והכיור במטבח. שיפוץ בעזרת אריחי פסיפס הוא לפיכך לא רק בחירה עיצובית מיוחדת אלא גם מעשה חכם מבחינת שמירה על הבית ועל תחזוקה נכונה.

כמובן, שכמו בכל דבר בשיפוץ דירה, חשוב להקפיד על התקנה נכונה של אריחי הפסיפס. חשוב מאד להתייעץ עם מומחים בשיפוץ ולהבין בדיוק מהי הדרך הנכונה והמקצועית להניח את האריחים. שימוש בחומרים לא מתאימים או אי הקפדה על ההוראות יכולים להוביל לתוצאות לא רצויות.

עולם השיפוצים הוא עולם עשיר ומלא באפשרויות. כיום, בעזרת שיטות הבניה החדשות וחומרי הגלם החדשים ניתן להגיע לתוצאות מצוינות בכל שיפוץ. אין סיבה שתוותרו לקבלן השיפוצים שלכם על גימור איכותי ועל עבודה מקצועית. הנחת אריחים היא מלאכה שיש לדעת לעשות אותה, ואם יש חוסר דיוק או אי הקפדה התוצאה ניכרת מיד על הקיר.

כפי שכולנו יודעים, שיפוץ אמבטיה הוא שיפוץ רגיש במיוחד. מדובר בחדר שסובל מלחות רבה ומשימוש תכוף, ולפיכך חשוב מאד לבצע שיפוץ מתאים שיעזור לנו לשמור על חדר האמבטיה לאורך זמן. חשוב שאחרי גמר תהליך השיפוץ נוכל לשמור על חדר האמבטיה נקי וסטרילי, ושלא יהיו פינות או פגמים בקיר שבהם יצטברו חיידקים וללכלוך. שיפוץ דירה, אנו יודעים, אינו מסתיים בתום תהליך השיפוץ אלא ממשיך למעשה גם בשמירה על הניקיון ובתחזוקה נכונה של הבית. לכן, חשוב להתקין אריחים מתאימים שיעזרו לנו לשמור על חדר אמבטיה נקי ומצוחצח – חדר אמבטיה שכיף יהיה להשתמש בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here