בית חכם – שיפוץ דירה חכם

לפעמים כל מה שצריך לעשות לפני שיפוץ דירה הוא פשוט לעצום את העיניים ולדמיין… ובכן, דמיינו שאתם מדליקים את מיזוג האויר עוד מהמשרד, וכשאתם מגיעים הביתה הבית כבר קר ונעים. דמיינו שאתם בודקים את מצב האזעקה והאבטחה בביתכם מהמלון בו אתם נופשים. כיום, לאור ההתקדמות הרבה בתחום האוטומציה וה"בית החכם", דברים אלו אינם בגדר מדע בדיוני אלא יכולים להיות גם בהישג ידכם.

כיום, שיפוץ מודרני כולל תחומים רבים שבכולם יש התקדמות וחידושים. בתחום השיפוצים, כמו בתחומים אחרים, ישנן שיטות חדשות, חומרי בנין חדשים, וכמובן שמהפכת המיחשוב והאינטרנט נכנסה גם לתחום זה. שיפוץ דירה אמנם מתחיל במלט ובריצוף, אבל אסור לשכוח גם את הגימור ואת השלבים המתקדמים יותר של שיפוץ דירה. כל תהליך שיפוצים מטרתו בסופו של דבר להפוך את סביבת המגורים שלכם לאידיאלית עבורכם. כיום, ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לכולנו לעשות את ביתנו ל"בית חכם" ובעצם להפוך כל שיפוץ דירה לשיפוץ מודרני, איכותי, ומתקדם. יש כמה דברים לחשוב עליהם לפני שיפוץ דירה, וכדאי לכלול בשלב התכנון גם את האפשרות להפוך את הדירה או הבית ל"חכמים" יותר, ממוחשבים יותר וכמובן הרבה יותר מתאימים לצרכיכם.

שיפוץ דירה מודרני וחכם אינו המצאה של השנים האחרונות, ולמעשה יש כבר טכנולוגיות רבות שקיימות בשוק. מיזוג אויר מרכזי, תאורה חכמה שמזהה אם יש מישהו בחדר, תריסים חשמליים, דלתות ואזעקה – כיום, בכל בית מודרני או בית שעבר שיפוץ דירה מקיף ורציני ניתן למצוא את כולם אם לא את רובם. מה שמיוחד ב"בית חכם" הוא הסינכרון בין כל המערכות וההתאמה ביניהן. כיום, כדי לבצע שיפוצים מתקדמים ומודרניים אין די בשיטות הישנות. יש לחשוב על המודרניזציה והאוטומציה של הבית כבר בתהליך השיפוצים הבסיסיים ביותר.

לדוגמא: אם תוך כדי שיפוץ דירה אתם מעוניינים להחליף מערכת מיזוג אויר או להתקין מיזוג אויר חדש, הרי שעוד בשלבי התכנון הראשוניים של השיפוצים עליכם להחליט היכן תמוקם מערכת המיזוג אויר, איזה מיזוג אויר בדיוק תתקינו, ועוד. לפני ששיפוץ הדירה יתבצע, כבר יש להחליט באילו קירות ובאילו תקרות יעברו צינורות המיזוג והיכן יש להתקין נקודות חשמל.

דוגמא נוספת: כיום ניתן להתקין מערכות תאורה מתקדמות וחכמות במגוון עצום של גדלים, צורות, וסגנונות. גם אם הבחירה תהיה קשה, בסוף תמצאו את מערכת התאורה והאלמנטים המיוחדים שיתאימו לשיפוץ דירה שתכננתם ושיוסיפו אור ויופי לביתכם המשופץ. אך יש דרך להפוך את מערכת התאורה לחכמה יותר: כיום אפשר לתכנן שליטה מרחוק על מערכת התאורה, כך שתוכלו לבדוק מהמשרד אם השארתם בטעות אור דולק בבית. אפשר להתקין, תוך כדי תהליך השיפוצים, מערכת תאורה שנדלקת בעצמה ברגע שמישהו נכנס לחדר, ונכבית כאשר הוא יוצא ממנו. כמובן, את החיסכון בחשבון החשמל תוכלו לזקוף לזכות שיפוץ הדירה המוצלח ו"הבית החכם" שלכם.

לסיכום, כיום, שיפוץ דירה מודרני תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות הוא אינו רק עניין לעשירים. מדובר בשיפוץ דירה מקצועי לחלוטין, שיפוץ דירה שעונה על כל הקריטריונים הבסיסיים ביותר של נוחות, איכות, וחדשנות. אי אפשר כיום להתעלם מהעושר העצום של הטכנולוגיות המשמשות בעולם השיפוצים. למרות שיש דברים שלא ישתנו במהרה, כמו טיח ובטון, הרי שמערכות תאורה, אזעקה, חשמל, מיזוג אויר וכדומה מתקדמות כל הזמן וגם אתם יכולים להתקדם איתם – על ידי ביצוע שיפוץ דירה מקצועי ומודרני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here