Credit: Pixabay

השנים האחרונות הביאו שינוי עצום במגמת הבנייה במדינת ישראל, עם מגוון רחב מאוד של שכונות ברחבי הארץ אשר הולכות ונבנות בקצב מהיר במיוחד. כדי להבין איך אפשר לעמוד בכל הדרישות כדי לבנות שכונה, צריך להכיר את האישורים הרגולטוריים החיוניים, אותם יכולה לספק חברת דרך ארץ הנדסה בע"מ, לטובת כלל הלקוחות שלה.

ביסוס תנאי החיים לתושבים

השלב הראשון בדרך להקמה של שכונה חדשה במדינת ישראל , היא יצירת תוכניות בנייה וקבלת אישורים על פי כל התנאים הדרושים בחוק. הדוגמה הקלאסית היא הדרישה לקבל נספח סניטרי עם הגשת תוכניות המתאר של השכונה, כהוכחה ליכולת של קבלני הבנייה ליצור תנאי מחיה הולמים. נספח זה כולל בתוכו את כל המידע על מערכות הניקוז ותשתיות המים, כך שמדובר על מסמך בעל ערך רב הן לרשות המקומית והן לקבלנים ולבעלי הדירות שצריכים לחיות בשטח בשנים הקרובות.

Credit: Pixabay

נגישות כתנאי ראשון – לסביבת מגורים מודרנית

בעולם המודרני שבו תחבורה היא חלק מרכזי משגרת החיים של כולנו, הידע והשירותים של איש מקצוע שמכיר תכנון תחבורתי יעיל הם יקרי ערך. יועץ תנועה מסוגל לתת מענה רחב מאוד לכל צרכי התושבים בשכונה, וכך לאפשר לכל אחד מהתושבים להגיע אל מחוז חפצו תוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים. אם יש חוק אחד בעולם התכנון והבנייה הוא שצריך לחשוב על תחבורה לפני תכנון של המבנים עצמם. אחרת הפרויקטים לא יהיו אטרקטיביים מספיק וההשקעה שלכם עלולה לרדת לטמיון.

קבלת אישורים על בסיס תיעוד התהליך

כל שלב בתהליך התכנון וההקמה של שכונה חדשה בישראל מחייב עבודה על פי אישורי הבנייה ותוכניות הבנייה כפי שהוגשו בצורתן המקורית. יחד עם זאת, גם בסיום תהליך העבודה צריך לקבל אישורים אחרונים לפני אכלוס, ולכן יש צורך לבצע תיעוד של כל תהליך הבנייה. בין שמדובר על חוות הדעת של יועץ אינסטלציה ובין שמדובר על בדיקות בטיחות לקונסטרוקציה, כל מידע שיכול לעזור לכם להוכיח את איכות הבנייה של הנכס שלכם הוא רלוונטי לתהליך האישור.

הצוות המקצועי של חברת דרך ארץ הנדסה בע"מ, מציע שירותי הנדסה, ייעוץ וליווי מקצועי לפרויקטים רבים בתחומי עיסוק שונים. מתוך רצון להעניק ללקוחות שלנו את סטנדרט השירות המיומן ביותר, אנו מאפשרים ללקוחות להביא לידי ביטוי את הדרישות שלהם, ועושים את המאמצים על מנת להתאים את הדרישות לחוק הישראלי. לפרטים נוספים: 054-569-5559.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here