credit: pixabay

אמונם זה נכון שלפני שנים אחד מהחומרים הכי נפוצים בתחום הבניה היו אסבסט, אך היום הדברים השתנו. החומר הזה היה מאוד מקובל ונפוץ בבנייה בשל עמידותו והמחיר הנמוך שלו, אם כי היום החוק קובע בצורה מפורשת: יש לפנות אותו. לא מעט מחקרים שנעשו בתחום הוכיחו, ללא כל צל של ספק, שהחומר הזה עלול לגרום לבעיות נשימה ואפילו לסרטן. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים שחיים או עובדים במקומות שיש בהם אסבסט, חייבים להזמין שירותי פינוי אסבסט, ויפה שעה אחת קודם. אם חיפשתם חברה מובילה שתוכל לעזור לכם עם המשימה הזאת, כדאי שתכירו את אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה. זו חברה מנוסה ומקצועית, כך שאיתה תוכלו להיות רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

לכאורה, לפנות חומר בניה כלשהו זה לא עניין מורכב מידי, כי מה בסך הכול צריך? ידיים עובדות ומשאית גדולה. עם זאת, חשוב להבין שכאשר מדברים על פינוי אסבסט זה לא המצב. פינוי של אסבסט דורש ידע, מקצועיות ואפילו אישור, שכן אחרת זה לא יהיה חוקי. במילים אחרות, לא כל קבלן יוכל לבצע פינוי של אסבסט ולכן חשוב לבדוק אל מי פונים לביצוע המשימה.

 

איך מקטינים סיכונים בפינוי של אסבסט?

חשוב לדעת שכאשר מדברים על פינוי אסבסט צריך לעבוד בהתאם לנהלים ברורים. זה אומר שצריך לעבוד עם ציוד הגנה, לפנות את לוחות האסבסט בשלמותם וגם להוביל את הכול לאתר שבו ניתן לטמון אותם. לכן ברור מדוע לא קל קבלן באשר הוא יוכל להתמודד עם העניין הזה ורצוי להבטיח מראש שאתם בוחרים בטובים ביותר.

 

פינוי נכון של אסבסט עם קבלן מורשה

מחפשים פתרון? רוצים להיות בטוחים שכמה שיותר מהר האסבסט יפונה מהמקום? נמאס לכם לחיות בצל הסכנה הבריאותית הזאת? אתם צודקים ואתם מוזמנים להתקשר כבר עכשיו אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה להזמנת שירותי המקצועיים בתחום הזה. פינוי של אסבסט זה משהו שלא רק חובה לעשות בהתאם לחוק, אלא גם רצוי להתמודד איתו כמה שיותר מהר, אז למה אתם מחכים?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here