נפלאותיו של הדק

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים משלבים עץ בעיצוב ביתם. החומר הטבעי הנהדר הזה טומן בחובו כמה וכמה יתרונות ומציע שלל פתרונות יצירתיים לשימוש בו. העץ מעניק לבית או למשרד תחושת חום טבעית. הריח שלו, הצבע והמרקם מעניקים תחושה אינטימית ושורשית של חיבור לטבע. עם זאת, תכנון או התקנה לא נכונים שאינם נעשים ע"י מומחים יכולים לעשות את העבודה ההפוכה, ליצור אי סדר ואף לקלקל את היופי שבשילובו. הפעם נתמקד בדק, משטח העץ הנפלא המעניק מראה ייחודי לחללים פתוחים מחוץ לבית או המשרד.

דק לגינה או למרפסת הוא אלמנט מרכזי במגמת אדריכלות הנוף העולמית. העץ מעניק עיצוב מודרני עם מראה נקי מאד אך לא מכביד ומשמש בבתים פרטיים, בתי עסק ומבנים ציבוריים. כיום ניתן למצוא סטים של ריהוט גן המשלב זכוכית מתכת ועץ ולתת לכם חופש יצירתי איך לעצב בעזרתם דק בעל מראה מודרני שיעניק תחושה של בית ועדיין יחבר אתכם לעולם שבחוץ.

יתרונותיו של הדק הגינה או המרפסת

יותר ויותר ישראלים עוברים להתקנת דקים מכמה סיבות. אם פעם החלום היה בית עם גג אדום וגינה פורחת, היום יעילות ועיצוב תפסו את מקומם. אז למה דווקא דק?

  • ישראל מתייבשת: אמנם זה נשמע קלישאתי אך זהו נושא חשוב מאין כמותו וישראלים רבים העדיפו להתקין ולחסוך מים למדינה ובזבוז כסף בציוד השקיה, חשבון מים מנופח וגינון קבוע לעצמם. הדק מציע תחזוקה בתכיפות מועטה יותר ובעלות נמוכה יחסית.
  • לשבת בחוץ, להרגיש בבית: הדק מעניק יציבות ונוחות. בניגוד לדשא רטוב מהטל והגשמים היכול לשקוע וללכלך, העץ, גם אם יירטב יישאר יציב וחזק.
  • אסתטיקה היא שם המשחק: שילוב נכון של דק עם צמחייה, תאורה מיוחדת וריהוט גן מתאים ייצור אווירה יוקרתית של חו"ל. יש כאלו המשלבים גם פרגולה למרפסת או לגינה ובכך יכולים לשבת על הדק בהנאה במשך כל ימות השנה.

להיות עם האצבע על הה-דק

כשמדובר בעבודות עץ חשוב מאד לדעת במי לבחור בשביל לעשות את העבודה. דר וארבל מחברת 'פינת עץ' חיים ונושמים את החומר הנפלא הזה עוד מילדותם בקיבוץ גבעת חיים איחוד ומביאים איתם ניסיון רב, מקצועיות ועבודה באיכות ללא פשרות. כשתשכרו את שירותיה של חברת 'פינת עץ' תדעו שנכנסתם למשפחה שתמיד תהיה שם לתת לכם מענה ולא תעזוב אתכם גם לאחר העבודה. לעוד עצים ועצות אתם מוזמנים לחייג – 052-6446399. נתראה בגינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here