פרקט בשיפוץ הדירה

"תעשה לי פרקט צבעוני ולא מפלסטיק "

טרנד חדש הולך וכובש לו מקום בעיצוב דירות יוקרה בישראל – פרקט איכותי בסטייל אישי. פרקטים מיוחדים שמיובאים לישראל מארצות הברית, מאפשרת לבחור פרקט איכותי בשלל צבעים ותצורות, והדרישות רק עולות: פרקט בריקוע מתכתי, ורוד פוקסיה, רצפה מיושנת ,או רצפת פרוקים, או משטח בצבע סירופ מייפל.

סערה על הפרקט ו 35 שנות אחריות

אופנת הפרקט הגיעה לישראל מאירופה וארה"ב, ונחשבה עד לסוף שנות ה-80 כמותרות של האלפיון העליון. מאז הזיעו שחקנים רבים על הפרקט, אך למרות המהפכות הרבות בענף, רצפת פרקט מעץ מלא עדיין מזוהה עם איכות, יופי ואסתטיקה ביתיים. עד לאחרונה היה ניתן לשלוט רק באופן מוגבל על גווני רצפת הפרקט, והבחירה בהם הייתה נערכת מתוך מספר מוגבל של גוונים ותצורות. לאחרונה הגיעה מהפכת הסטיילינג האישי גם לרצפה.

טכניקת צביעה מיוחדת מביאה למעשה את מהפכת הפוטושופ אל עולם עיצוב הבית. מעתה, אומרים נביאי המהפכה – לא חייבים להתאים את צבע הסלון לרצפה, לפעמים יפה ומשתלם יותר לנהוג בצורה הפוכה בתכלית.

סוגי הפרקטים:

  • הזול והפופולארי –כמעט כמו בכל תחום, רוב הישראלים (כ-80%) מעדיפים את הזול על פני האיכותי. הלמינציה דמוית הפרקט, שזו למעשה פורמייקה איכותית – כבשה את המסדרונות של משרדים רבים בניסיון לשוות להם מראה ביתי וחמים.
  • עץ גושני \מסיבי או עץ שיכבתי – פרקט המורכב מלוחות עץ ארוכים או קצרים המורכבים משכבת עץ אחידה או מחולקים למספר שכבות המודבקות זו לזו בלחץ. פרקט זה נחשב לפרקט האיכותי ביותר שבנמצא. מגוון העצים הניתנים לבחירה בסוג זה וגוניהם סבלו כל השנים מגיוון דל ומוגבל.
  • פרקט מעוצב – בדומה לעולם מעצבי האופנה, המקוריות והייחודיות היא מילת המפתח בתחום פרקט המעוצב – אין צורך לשלם מחיר גבוה על מנת להניח רצפה ייחודית בביתם, רצפה שעשויה להקרין אווירה וייחודיות על עיצוב הבית כולו. הפרקט המעוצב עשוי היום מסוגים רבים של עצים , העובר עיבוד המתאים את מרקמו וצבעו לרצונותיו וצרכיו של הלקוח. לקוחות רבים מעוניינים להתאים את הקירות והרצפה לריהוט וקישוטים שאותם רכשו במהלך השנים. היום יש מערכות הדמיה מדהימות בה ניתן לראות את סיגנון הבית עם הפרקט המשתלב בתוכו…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here