ישנן סיבות רבות לעשות שיפוץ דירה.

ישנם שבוחרים לבצע שיפוץ כדי להתאים את דירתם לצרכים משתנים, יש כאלו שרוצים לשדרג את דירתם ולעצב אותה מחדש. עם זאת, ישנם רבים שבוחרים לבצע שיפוץ דירה כדי להעלות את ערך דירתם.

כיום דירה היא נכס שמעניק תשואה טובה מאד, ובמיוחד במצב הכלכלי של היום, השקעה בדירה היא אפיק השקעה בטוח ורווחי.

ובכן, קנית נכס וכעת אתה רוצה לשפץ אותו כדי למוכרו ברווח. במה עליך להשקיע את כספך? כיצד תוכל למקסם את הרווחים? ברור כי יש לבצע עבודת שיפוץ טובה שתהיה מכוונת להעלאת ערך הדירה.

כל מי שקנה דירה יכול להעלות את ערכה בעזרת שיפוץ. נכון הוא שערך הדירה יעלה במידה רבה אם תוסיף לה חדר או תבצע שינויים מבניים רציניים. גם מי שאינו בקי בנבכי עולם השיפוץ יודע שדירת שלושה חדרים שווה יותר מדירת שני חדרים. אבל – שיפוץ דירה יסודי שכזה עולה כסף רב וגם, פעמים רבות, אינו אפשרי בשל מגבלות בהיתרי בניה. אם כן, כיצד תוכל להעלות את ערך הדירה על ידי שיפוץ?

ניתן לבצע שיפוץ שיעלה את ערך הדירה ועדיין יהיה בעלות הגיונית בדרכים רבות. למשל: להחליף את הריצוף, לצבוע את הדירה, להחליף אריחים באמבטיה ובשירותים, או פעולות שיפוץ דומות. החלפת ריצוף או ריצוף על הריצוף הקיים יכולה להיראות מעט מסובכת, אך שיפוץ שכזה יעלה את ערך הדירה בצורה משמעותית. ריצוף הדירה הוא חשוב מאד ולפעמים הוא החלק החשוב בכל תוכנית השיפוץ. ריצוף הוא הדבר הראשון שמסתכלים עליו כשנכנסים לדירה, ופעמים רבות הוא קובע את הרושם הראשוני שלנו. יכול להיות ששיפוץ דירה שיתמקד בריצוף הוא פיתרון שיוכל להעלות את ערך הדירה ועדיין לא לעלות כסף רב מדי.

כיוון נוסף שכדאי לחשוב עליו בשיפוץ דירה למטרת העלאת הערך שלה, הוא צביעת הדירה. אף אחד לא יקנה דירה, ואפילו כזו שעברה שיפוץ מקיף, בלי שהקירות שלה יהיו צבועים וחדשים. צבע טרי משדר ניקיון ותחושה רעננה, מעלה את ערך הדירה ויוצר רושם ראשוני טוב. שיפוץ דירה וצביעתה מחדש יכול לתת לדירה שידרוג משמעותי במחיר נמוך יחסית.

החלפת אריחים ושימוש באריחים מסוגים שונים יכול גם כן לתת לשיפוץ דירה כיוון מעניין. כיום קיים בשוק השיפוצים מגוון עצום של אריחים – למטבח, לקרמיקה, לשירותים ולאמבטיה. מטבח ישן או שירותים אפורים ומשעממים יכולים לקבל טאץ' מודרני ועליז על ידי שילוב של אריחים מסוגים שונים. גם אם מדובר באריחי פורצלן, אריחי שיש, או אריחים העשויים מאבן טבעית, שיפוץ דירה בעזרת אריחים כאלו יוכל לתת לה מראה מודרני ועם זאת יוקרתי. מכובד ומושקע. שיפוץ דירה בעזרת אריחים איכותיים הוא פיתרון טוב מאד עבור אלו המבקשים להעלות את ערך דירתם בעזרת שיפוץ.

טיפ נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא שמירה על ניקיון. לפעמים חדר אמבטיה או שירותים שנראה מיושן ולא מודרני צריך פשוט עבודת ניקיון רצינית. לפני שאתה מחליט לבצע שיפוץ מקיף בחדרי האמבטיה והשירותים, יכול להיות שדווקא ניקיון רציני יעשה עבורך את העבודה.

לסיכום, כל שיפוץ שמטרתו להעלות את ערך הדירה צריך להתמקד בשאלה הבאה – האם השיפוץ ימשוך את עין המבקרים וייצור רושם ראשוני טוב. כדי להעלות את ערך הדירה בעזרת שיפוץ יש להבין כיצד יסתכל עליה הקונה הפוטנציאלי, ולתכנן את כל השיפוץ שיוביל להעלאת ערך הדירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here