האם עשן מסוכן יותר מאש?

על מנת להגן על מבנה מסוים, בוודאי כאשר מדובר במבנה תעשייתי או בית עסק כלשהו, יש הצורך בהתקנת מערכות אבטחה שונות. מערכות אלה בדרך כלל קשורות למערכות אש, מיגון, מיזוג, מצלמות אבטחה וכן מערכות לסינון אוויר. במפעלים, מסעדות ומקומות רבים אחרים יש בעיה של עשן שיכול במידה מסוימת גם לגרום לחנק. אם יש לכם עובדים או לקוחות במקום וגם אם רק אתם עובדים במקום – כדאי לכם לדאוג להתקנת מערכות סינון אוויר שיסייעו בתחלופה נכונה של האוויר במקום.

מדוע חשוב סינון אוויר במקומות מסוימים?

גם כך האוויר שאנו נושמים אינו נקי כבעבר. יש בו גזים, רעלים, אבק וחיידקים שונים מכל דבר בעצם שיש מסביבנו. במקומות סגורים או במקומות תעשייתיים שונים בהם פליטת הגזים ו/או העשן הנה משמעותית ביותר זה רק עניין של חובה להתקין מערכת סינון אוויר במקום. למעשה ברוב המקרים יהיה מדובר בתקן בטיחותי חשוב מטעם משרד הבריאות להפעלת המקום.

המאוורר התעשייתי שלי

אם מזגן עושה לנו לקרר/לחמם את האוויר בחדר מסוים, הרי שבמערכת סינון אוויר המטרה היא לשמר את איכות האוויר במקום. מאוורר תעשייתי מקצועי יסייע לכם בפיזור מהיר של עשן, ריחות ורעלים שונים במקום ויאפשר עבודה נעימה ובטוחה יותר במקום.

כדאי לשקול גם מערכות סינון אוויר

מערכת סינון אוויר הנה מערכת מתקדמת המסייעת בשאיבת האוויר הרעיל או המחניק ממקום מסוים ופליטתו החוצה לאוויר. שמירה על מבנים סגורים, תת קרקעיים או תעשייתיים מתבססת בעיקר על ידי מערכות אלה כיוון שגם ככה קשה לנשום בתוך המבנה, הרי שאם לא הייתה תחלופה של אוויר המאפשר נשימה של אוויר נקי במקום זה יכול היה להיגמר באסון.

מפוחים לתעשייה:

מפוחים תעשייתיים, מאווררים וציוד נוסף תוכלו למצוא בחברת קוניצין המתמחה בפתרונות אוורור תעשייתי. נציג החברה יגיע אל המקום ויאסוף את הנתונים הנדרשים כולל פרטים טכניים שונים. בשלב הבא יכין תכנית מפורטת של מערכת הסינון ומה היא כוללת ולבסוף תתבצע ההתקנה במקום על ידי החברה. אם יש לכם בית עסק כלשהו המייצר עשן, אדים או רעלים מומלץ מאוד שלא לחכות ולבצע את ההתקנה במהירות. התקשרו 054-2648811.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here