עיצובים בזכוכית בהתאמה אישית

אחד הטרנדים הלוהטים בעולם עיצוב הפנים כיום הוא השימוש בזכוכית. לשימוש בזכוכית למטרות שונות ישנם יתרונות רבים, כאשר היתרון בולט מבניהם הוא היכולת להתאים אישית את המוצרים אל צרכי הלקוח באופן מושלם. כאמור, ישנם שימושים רבים לזכוכית, הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק, חנויות ומשרדים. אם תהיתם מה אפשר לעשות עם זכוכית, הנה כמה מוצרים עיקריים אשר ניתן לייצר מזכוכית, בהתאמה אישית, והיתרונות שלהם.

מעקה זכוכית למדרגות

מעקה למדרגות כבר מזמן אינו רק פונקציה פרקטית. כיום, ישנה חשיבות רבה לפן האסתטי ולעיצוב, גם כאשר מדובר בפריט כמו מעקה. מעקה זכוכית למדרגות נותן מענה גם לצרכים הפרקטיים והבטיחותיים וגם מהווה אלמנט עיצובי בעל אמירה נקיה ועדכנית במקביל. מכיוון שכל בית הוא שונה, וגרמי מדרגות נבנים באורכים ובצורות שונות, מעקה זכוכית מאפשר לכם להתאים אישית ובצורה מדויקת את המעקה אל גרם המדרגות שלכם. שקיפותה של הזכוכית תעניק לחלל מראה מרווח ומואר, והעובדה שמעקה הזכוכית עשוי יחידה רציפה מקנה בטחון רב.

מקלחונים לפי מידה

ברוב חדרי האמבטיה, היכן ששכנו בעבר אמבטיות מיותרות, כיום ניתן למצוא מקלחונים מפנקים, מרווחים, אשר מאפשרים לכם חווית רחצה ממש כמו בספא, והם כבר מזמן אינם מותרות אלא שימוש חכם ונכון במרחב. מקלחונים לפי מידה מאפשרים לכם לנצל באופן מקסימלי ומיטבי את החלל בחדר האמבטיה שלכם. כאשר יש לכם ילדים קטנים, הורה מבוגר או בן משפחה אשר זקוק לרחצה בסיוע, מקלחונים בהתאמה אישית הם הכרח של ממש.

ויטרינה לחנות

גם כאן, התאמה אישית היא שם המשחק. נכון, ניתן לרכוש רהיטים מוכנים, אך אם אתם מעוניינים לקבל תמורה מלאה מהחלל שברשותכם, במיוחד אם אתם משלמים עבורו דמי שכירות רבים, מומלץ מאוד להזמין ויטרינות זכוכית לחנות בהתאמה אישית, לפי מידה, כך שהן יענו על הצרכים המדויקים שלכם ושל העסק שלכם. ויטרינות לחנות הינן פתרון מושלם עבור תצוגה של מוצרים, והן מאפשרות נראות טובה מכל מקום.

במידה ואתם מעוניינים בפתרונות עיצוב פנים בזכוכית, כדאי מאוד לפנות אל חברה ותיקה ומנוסה, על מנת לקבל ייעוץ אישי – חברת זכוכיות רפאלי היא הכתבות בשבילכם, המומחים לעיצוב הבית. התקשרו 054-760-70-91.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here